• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu automobilių pramonėje vyksta didžiuliai pokyčiai: daugelis gamintojų sparčiai pereina nuo vidaus degimo variklių prie elektrinių transmisijų, arba toliau eksperimentuoja su vandenilio energija. Tačiau vis dar yra įmonių, kurios nesutinka su visiškai elektrine ateitimi ir tiki tolesnėmis vidaus degimo variklių galimybėmis.
Tarp šių bendrovių yra tokie automobilių gamintojai kaip „Daihatsu“, „Suzuki“, „Subaru“ ir „Toyota“. Šie gamintojai suvienijo jėgas bei šių metų liepos 1. dieną įsteigė naują mokslinių tyrimų asociaciją, kuri daugiausia dėmesio skirs mažiau taršių ir efektyvesnių degalų gamybos būdams.
Tikimasi, kad asociacija, oficialiai pavadinta „Naujos kartos automobilių degalų biomasės inovacijų mokslinių tyrimų asociacija“, užsiims biomasės naudojimo technologijų tyrimais ir, be kita ko, tirs bioetanolio gamybos efektyvumą naudojant vandenilio, deguonies ir CO2 cirkuliaciją. Asociacija taip pat projektuos, statys ir eksploatuos bioetanolio gamyklas.
Asociacija taip pat turėtų sutelkti dėmesį į šalutinio deguonies, kurio koncentracija gaminant vandenilį yra didelė, gamybos tyrimus. Taip pat bus atliekami bioetanolio gamybos metu susidarančio CO2 tyrimai ir, galiausiai, turėtų būti sukurta sistema, leidžianti sukurti optimalius auginimo metodus, kad būtų gautas kuo didesnis derlius ir optimizuoti augalų komponentai, iš kurių būtų gaunamos žaliavos bioetanolio kuro gamybai.
Todėl atrodo, kad tai bus išties didelio masto mokslinių tyrimų projektas, kuris turėtų padėti ateityje išsaugoti vidaus degimo variklius, galbūt sumažinti jų išmetamų teršalų kiekį ir taip palengvinti jų eksploatavimą. Ši Japonijos įmonių asociacija nėra vienintelė, kuri masiškai investuoja į ekologiškesnius vidaus degimo variklių degalus.
Prieš kurį laiką „Porsche“ investavo 75 mln. JAV dolerių į „HIF Global LLC“, turinčią sintetinių degalų gamyklą Čilėje. Taip „Porsche“ nori užtikrinti, kad senesnių šios markės automobilių savininkai ir ateityje galėtų eksportuoti savo mašinas be didesnių rūpesčių ir problemų. Tačiau kol kas šie degalai pirmiausia naudojami automobilių sporte.

Šiuo metu automobilių pramonėje vyksta didžiuliai pokyčiai: daugelis gamintojų sparčiai pereina nuo vidaus degimo variklių prie elektrinių transmisijų, arba toliau eksperimentuoja su vandenilio energija. Tačiau vis dar yra įmonių, kurios nesutinka su visiškai elektrine ateitimi ir tiki tolesnėmis vidaus degimo variklių galimybėmis.
Tarp šių bendrovių yra tokie automobilių gamintojai kaip „Daihatsu“, „Suzuki“, „Subaru“ ir „Toyota“. Šie gamintojai suvienijo jėgas bei šių metų liepos 1. dieną įsteigė naują mokslinių tyrimų asociaciją, kuri daugiausia dėmesio skirs mažiau taršių ir efektyvesnių degalų gamybos būdams.
Tikimasi, kad asociacija, oficialiai pavadinta „Naujos kartos automobilių degalų biomasės inovacijų mokslinių tyrimų asociacija“, užsiims biomasės naudojimo technologijų tyrimais ir, be kita ko, tirs bioetanolio gamybos efektyvumą naudojant vandenilio, deguonies ir CO2 cirkuliaciją. Asociacija taip pat projektuos, statys ir eksploatuos bioetanolio gamyklas.
Asociacija taip pat turėtų sutelkti dėmesį į šalutinio deguonies, kurio koncentracija gaminant vandenilį yra didelė, gamybos tyrimus. Taip pat bus atliekami bioetanolio gamybos metu susidarančio CO2 tyrimai ir, galiausiai, turėtų būti sukurta sistema, leidžianti sukurti optimalius auginimo metodus, kad būtų gautas kuo didesnis derlius ir optimizuoti augalų komponentai, iš kurių būtų gaunamos žaliavos bioetanolio kuro gamybai.
Todėl atrodo, kad tai bus išties didelio masto mokslinių tyrimų projektas, kuris turėtų padėti ateityje išsaugoti vidaus degimo variklius, galbūt sumažinti jų išmetamų teršalų kiekį ir taip palengvinti jų eksploatavimą. Ši Japonijos įmonių asociacija nėra vienintelė, kuri masiškai investuoja į ekologiškesnius vidaus degimo variklių degalus.
Prieš kurį laiką „Porsche“ investavo 75 mln. JAV dolerių į „HIF Global LLC“, turinčią sintetinių degalų gamyklą Čilėje. Taip „Porsche“ nori užtikrinti, kad senesnių šios markės automobilių savininkai ir ateityje galėtų eksportuoti savo mašinas be didesnių rūpesčių ir problemų. Tačiau kol kas šie degalai pirmiausia naudojami automobilių sporte.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų