• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo Lietuvoje ir Lenkijoje „Lotos 71st Rally Poland“ birželio 27 d. likus tik savaitei, vieno iš trijų startuosiančių lietuviškų ekipažų pilotas Dainius Matijošaitis džiaugiasi, jog Lietuvoje vyks tokio masto renginys ir atskleidžia savo ekipažo tikslus.
Kaip sekasi ruoštis WRC etapui, vyksiančiam Lietuvoje ir Lenkijoje?
Specialių pasiruošimų nėra. Realiai, tai yra tas pats varžybų principas, sudėtingiau tik tai, kad per vieną savaitgalį reikės įveikti maždaug 3 – 4 -ių vadinamųjų mūsų, Pabaltijo ralių, distanciją. Ruošiantis reikia vos ne naujai perrinkti visą automobilį, nes kitu atveju jis neatlaikys. Patys esame pakankamai aktyvūs, todėl papildomai fiziškai nesiruošiame. Taip pat tiek trasų susirašymas, tiek ir pats važiavimas bus ganėtinai sekinantis darbas.
Kokius tikslus sau keliate?
Tai yra pirmas važiavimas Pasaulio ralio čempionato etape, todėl tikslas - finišuoti. Bet kokiu atveju, greičius lyginsime tik su analogiškais automobiliais važiuojančių pilotų. Lygiuotis su žvaigždėmis ir jų automobiliais būtų tas pats, kas kova tarp mažo lėktuvėlio ir naikintuvo. Mūsų tikslas yra vienas – kuo greičiau pravažiuoti visą distanciją. Analogiškų su mūsų automobiliu yra ne vienas ir ne du, todėl bus labai įdomu pasižiūrėti, kokiame lygyje esame tarptautiniu mastu.
Pasaulio ralio čempionato etapą Lietuvoje numatyta organizuoti dar trejus metus. Galbūt jau galvojate apie kitų metų startus?
Kalbant apie ateitį – nežinau, ką ji parodys. Tai yra labai brangus sportas ir vien nuo noro važiuoti viskas tikrai nepriklauso, nes tokiu atveju, būtų labai daug dalyvaujančių. Reikia sugebėti surinkti biudžetus tokioms varžyboms: kaip jau sakiau, tai yra keturių Pabaltijo ralių kaina ir visi kiti resursai, sutelkti į vieną savaitgalį.
Kokias emocijas jaučiate besiruošdami startui?
Stengiuosi nesivadovauti emocijomis, nes jos dažniausiai iššaukia klaidas. Ralis vyksta visai šalia mūsų, vos už šimto kilometrų. Viena diena bus rengiama Lietuvoje, todėl natūralu, kad lenktyniaudami jausimės apsupti „namų sienų“, tačiau tos „sienos“ tik kuria papildomą įtampą. Tarkim, savaitgalį grįžau iš ralio Estijoje, ten buvo keli lietuviški ekipažai ir nereikėjo jausti jokios atsakomybės. Estams daug įdomesni jų lenktynininkai. Važiuojant namuose jaučiasi papildoma įtampa ir spaudimas. Visada bandau nuo to atsiriboti.
Kodėl apskritai nusprendėte dalyvauti WRC etape?
Kaip turbūt ir kiekvienas lenktynėms ir raliui prijaučiantis žmogus svajoja sudalyvauti Dakare, lygiai taip pat, kiekvienas ralio pilotas svajoja sudalyvauti Pasaulio ralio čempionate. Vėlgi, mes negalime varžytis su geriausiais pasaulyje pilotais, nes mūsų technika visai kitokia, bet važiuoti tais pačiais ruožais visiems lenktynininkams yra išskirtinis jausmas. Tai automatiškai ir traukia dalyvauti.
Kaip apskritai vertinate faktą, jog Lietuvoje vyks didžiausias ir populiariausias pasaulyje automobilių sporto renginys?
Vertinant bendrame kontekste, tokiai šaliai kaip Lietuva, dalelė tokio pasaulinio lygio ir dydžio renginio, vienareikšmiškai yra tik teigiamas dalykas. Į Lietuvą žmonės atvažiuos tikrai ne tik iš Lenkijos, Latvijos, bet ir iš kitų, tolimų šalių. Ir patys lietuviai važinėja po pasaulį, norėdami pamatyti WRC. Toks renginys naudingas ir ekonomiškai - Druskininkų regionas turi labai gerai tam pasiruošti. Kalbant apie šalies reklamą, vėlgi, viskas priklausys nuo to, kaip mūsiškiai bus pasiruošę – jeigu įvykdys visus FIA ir ralio organizatorių reikalavimus, manau, bus labai gerai.
Ar domitės Pasaulio ralio čempionato naujienomis? Kuriuos lenktynininkus palaikote?
Nei viename sporte neturiu aiškių favoritų. WRC naujienomis domiuosi, kaip ir visi „ralistai”, visą laiką seku naujienas programėlėje telefone, tačiau nesu labai didelis fanas, kuris keliautų stebėti etapus, nesu gyvai matęs nei vienų ralio čempionatų varžybų. Žinoma, žinau visus pagrindinius, bent jau pirmo dešimtuko pilotus, esu susipažinęs su jų gyvenimo, karjeros istorijomis. Tokia informacija – naudinga ir įdomi.
Kuris lenktynininkas, Jūsų manymu, turi daugiausiai šansų nugalėti „Lotos 71st Rally Poland“?
Turbūt didžiausią tikimybę priskirčiau Sebastien Ogier, nes jis paskutiniais metais važiuoja lyg robotas. Kitas variantas – Jari-Matti Latvala. Bet kokiu atveju, visa „Volkswagen“ komanda dabar rodo puikią sportinę formą, pačių ralio ruožų specifika taip pat turėtų jiems tik padėti.

Iki Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo Lietuvoje ir Lenkijoje „Lotos 71st Rally Poland“ birželio 27 d. likus tik savaitei, vieno iš trijų startuosiančių lietuviškų ekipažų pilotas Dainius Matijošaitis džiaugiasi, jog Lietuvoje vyks tokio masto renginys ir atskleidžia savo ekipažo tikslus.
Kaip sekasi ruoštis WRC etapui, vyksiančiam Lietuvoje ir Lenkijoje?
Specialių pasiruošimų nėra. Realiai, tai yra tas pats varžybų principas, sudėtingiau tik tai, kad per vieną savaitgalį reikės įveikti maždaug 3 – 4 -ių vadinamųjų mūsų, Pabaltijo ralių, distanciją. Ruošiantis reikia vos ne naujai perrinkti visą automobilį, nes kitu atveju jis neatlaikys. Patys esame pakankamai aktyvūs, todėl papildomai fiziškai nesiruošiame. Taip pat tiek trasų susirašymas, tiek ir pats važiavimas bus ganėtinai sekinantis darbas.
Kokius tikslus sau keliate?
Tai yra pirmas važiavimas Pasaulio ralio čempionato etape, todėl tikslas - finišuoti. Bet kokiu atveju, greičius lyginsime tik su analogiškais automobiliais važiuojančių pilotų. Lygiuotis su žvaigždėmis ir jų automobiliais būtų tas pats, kas kova tarp mažo lėktuvėlio ir naikintuvo. Mūsų tikslas yra vienas – kuo greičiau pravažiuoti visą distanciją. Analogiškų su mūsų automobiliu yra ne vienas ir ne du, todėl bus labai įdomu pasižiūrėti, kokiame lygyje esame tarptautiniu mastu.
Pasaulio ralio čempionato etapą Lietuvoje numatyta organizuoti dar trejus metus. Galbūt jau galvojate apie kitų metų startus?
Kalbant apie ateitį – nežinau, ką ji parodys. Tai yra labai brangus sportas ir vien nuo noro važiuoti viskas tikrai nepriklauso, nes tokiu atveju, būtų labai daug dalyvaujančių. Reikia sugebėti surinkti biudžetus tokioms varžyboms: kaip jau sakiau, tai yra keturių Pabaltijo ralių kaina ir visi kiti resursai, sutelkti į vieną savaitgalį.
Kokias emocijas jaučiate besiruošdami startui?
Stengiuosi nesivadovauti emocijomis, nes jos dažniausiai iššaukia klaidas. Ralis vyksta visai šalia mūsų, vos už šimto kilometrų. Viena diena bus rengiama Lietuvoje, todėl natūralu, kad lenktyniaudami jausimės apsupti „namų sienų“, tačiau tos „sienos“ tik kuria papildomą įtampą. Tarkim, savaitgalį grįžau iš ralio Estijoje, ten buvo keli lietuviški ekipažai ir nereikėjo jausti jokios atsakomybės. Estams daug įdomesni jų lenktynininkai. Važiuojant namuose jaučiasi papildoma įtampa ir spaudimas. Visada bandau nuo to atsiriboti.
Kodėl apskritai nusprendėte dalyvauti WRC etape?
Kaip turbūt ir kiekvienas lenktynėms ir raliui prijaučiantis žmogus svajoja sudalyvauti Dakare, lygiai taip pat, kiekvienas ralio pilotas svajoja sudalyvauti Pasaulio ralio čempionate. Vėlgi, mes negalime varžytis su geriausiais pasaulyje pilotais, nes mūsų technika visai kitokia, bet važiuoti tais pačiais ruožais visiems lenktynininkams yra išskirtinis jausmas. Tai automatiškai ir traukia dalyvauti.
Kaip apskritai vertinate faktą, jog Lietuvoje vyks didžiausias ir populiariausias pasaulyje automobilių sporto renginys?
Vertinant bendrame kontekste, tokiai šaliai kaip Lietuva, dalelė tokio pasaulinio lygio ir dydžio renginio, vienareikšmiškai yra tik teigiamas dalykas. Į Lietuvą žmonės atvažiuos tikrai ne tik iš Lenkijos, Latvijos, bet ir iš kitų, tolimų šalių. Ir patys lietuviai važinėja po pasaulį, norėdami pamatyti WRC. Toks renginys naudingas ir ekonomiškai - Druskininkų regionas turi labai gerai tam pasiruošti. Kalbant apie šalies reklamą, vėlgi, viskas priklausys nuo to, kaip mūsiškiai bus pasiruošę – jeigu įvykdys visus FIA ir ralio organizatorių reikalavimus, manau, bus labai gerai.
Ar domitės Pasaulio ralio čempionato naujienomis? Kuriuos lenktynininkus palaikote?
Nei viename sporte neturiu aiškių favoritų. WRC naujienomis domiuosi, kaip ir visi „ralistai”, visą laiką seku naujienas programėlėje telefone, tačiau nesu labai didelis fanas, kuris keliautų stebėti etapus, nesu gyvai matęs nei vienų ralio čempionatų varžybų. Žinoma, žinau visus pagrindinius, bent jau pirmo dešimtuko pilotus, esu susipažinęs su jų gyvenimo, karjeros istorijomis. Tokia informacija – naudinga ir įdomi.
Kuris lenktynininkas, Jūsų manymu, turi daugiausiai šansų nugalėti „Lotos 71st Rally Poland“?
Turbūt didžiausią tikimybę priskirčiau Sebastien Ogier, nes jis paskutiniais metais važiuoja lyg robotas. Kitas variantas – Jari-Matti Latvala. Bet kokiu atveju, visa „Volkswagen“ komanda dabar rodo puikią sportinę formą, pačių ralio ruožų specifika taip pat turėtų jiems tik padėti.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų