Raštingumo standartai Anglijos mokyklose yra mažesni nei kitose šalyse, ir kas penktas vaikas nepasiekia nustatyto lygio, teigia Švietimo, vaikų paslaugų ir įgūdžių biuro (Ofsted) vyriausiasis inspektorius seras Maiklas Vilšo (Michael Wilshaw), kuriuo remiasi naujienų kanalas „Sky News“.Raštingumo standartai Anglijos mokyklose yra mažesni nei kitose šalyse, ir kas penktas vaikas nepasiekia nustatyto lygio, teigia Švietimo, vaikų paslaugų ir įgūdžių biuro (Ofsted) vyriausiasis inspektorius seras Maiklas Vilšo (Michael Wilshaw), kuriuo remiasi naujienų kanalas „Sky News“.
Eksperto teigimu, anglų kalbos reikalavimai mokyklose nėra pakankamai griežti, todėl pradinių mokyklų mokinių rezultatai nuo 2008 metų nepagerėjo.
M. Vilšo pabrėžia, kad nesugebėdami gerai skaityti vaikai prastai mokosi ir kitų dalykų, jiems sunku išlaikyti egzaminus, o tai vėliau sukelia rimtų užimtumo problemų. „Nebesame pirmaujanti šalis pagal raštingumą, nes kitų šalių rezultatai yra geresni. Negali būti svarbesnio dalyko nei anglų kalba. Tai mūsų kultūros ir raštingumo branduolys. Skaitymo įgūdžiai yra būtini vaikams mokantis kitų dalykų, – sakė ekspertas. – Tačiau labai daug vaikų raštingumo požiūriu atsilieka, o jei jie nemoka gerai skaityti, jie sunkiai progresuoja mokykloje. Dėl to daugeliui jaunų žmonių trūksta funkcinių įgūdžių skintis kelią šiuolaikiniame gyvenime“.
Švietimo, vaikų paslaugų ir įgūdžių biuras ketina siūlyti 10 priemonių standartams gerinti.