Prieš keletą dienų jau pasakojome apie neeilinius kinų automobilių gamintojų gebėjimus kopijuoti net ir žinomiausius pasaulio automobilius. Tuomet prisiminėme kiniškus „Hummer“ klonus. Dabar papasakosime apie kinų variaciją prabangaus ir sportiško vokiško visureigio tema.
„Hawtai Automotive“ savo visureigį „Hawtai B35“ gamina jau ne vienus metus. Šių metų Šanchajaus parodoje jie pristatė sportiškesnę versiją su raide „S“. Tiesa, „sportiškoje“ versijoje jokių techninių pokyčių nėra, automobilis išsiskiria tik didesniais ratais. Šio automobilio kinai Europoje pardavinėti nežada, tačiau mums jis yra įdomus kaip visame pasaulyje pagarsėjusio kinų gebėjimo savaip interpretuoti kitų gamintojų dizaino principus pavyzdys.
„Hawtai B35“ net nedaug apie automobilius susigaudančiam žmogui primena ne ką kita, o prabangų vokiečių visureigį „Porsche Cayenne“. Tiesa, su radiatoriaus grotelėmis, paskolintomis iš „Bentley“. Tačiau „B35“ gaminamas naudojant licencinę praėjusios kartos „Hyundai Santa Fe“ platformą. Tiesa, pagal įrangos lygį šis automobilis taikosi į vietinius „premium“ segmento automobilius, nes salone karaliauja oda, automobilis aprūpintas šešiomis oro pagalvėmis, stabilizacijos sistema. Yra navigacijos sistema, šildomos sėdynės, liukas ir t.t.
Automobilio ratus suka dvilitris 150 AG benzininis variklis. Alternatyva – technologiškesnis 1,8 litro darbo tūrio benzininis turbovariklis, kurio galia siekia 164 AG. Šis variklis turėtų būti puikiai žinomas britams – dar 1988 metais jis buvo montuojamas į „Rover 200“.