Du išmetamųjų dujų valymo metodai
Lengvuosiuose automobiliuose katalizatorius montuojamas kuo arčiau variklio, taip siekiant, kad katalizatorius kuo greičiau pasiektų darbinę temperatūrą. Tačiau sunkvežimiuose tai neįmanoma, kadangi efektyvus variklio dyzelino oksidacijos katalizatorius yra itin didelis, todėl „Continental“ siūlo du problemos sprendimus.
Pirmasis – naudojant sudedamos konstrukcijos katalizatoriaus plokštes, katalizatoriaus formą galima pritaikyti prie esamos vietos šalia variklio. Taip pat tokia konstrukcija, kuriai nereikalingas papildomas tarpinis sluoksnis, leidžia iki 20 proc. sumažinti įrangos svorį.
Jei tokios įrangos sumontuoti neįmanoma, „Continental“ siūlo alternatyvų sprendimą su dyzelino įpurškimu į katalizatorių. Čia sumontuotas kaitinimo elementas, kuris įpurkštus degalus paverčia karščiu, taip užtikrinant, kad katalizatorius greičiau pasiekia darbinę temperatūrą. Tam reikia nedaug papildomo dyzelino, o sistema užtikrina, kad net ir važiuojant trumpus atstumus, kai variklis dažnai išjungiamas ir nepasiekiama efektyvi katalizatoriaus veikimo temperatūra, reikiama dyzelino oksidacijos katalizatoriaus temperatūra užtikrina žymiai geresnį azoto oksido valymą.
- Sudedamos konstrukcijos katalizatoriaus plokštės leidžia katalizatoriaus formą pritaikyti prie esamos vietos šalia variklio;
- Kaitinimo elementas įpurkštus degalus paverčia karščiu ir leidžia katalizatoriui greičiau pasiekti darbinę temperatūrą.