JAV vartotojų organizacija „Consumer Reports“ siekdama padėti automobilių pirkėjams išvengti klaidų perkant naują ar naudotą automobilį, reguliariai skelbia įvairius tyrimus ir statistinius duomenis, kuriuose aiškiai galima nuspręsti ar tam tikras automobilis yra tinkamas pasirinkimas.
Šį kartą tyrimo autoriai į pagalbą taip pat pasitelkė „RepairPal“ duomenis, jog galėtų apskaičiuoti vidutinę atskirų dalių ir automobilių aptarnavimo kainą. Tokiu būdu jie nustatė kurių automobilių eksploatacija yra pigiausia ir kuri yra brangiausia.
Kaip bebūtų keista, tačiau šiame tyrime prasčiausiai pasirodė vokiškų automobilių gamintojai, kurių eksploatacija pasirodė brangiausia. „Consumer Reports“ tai iliustruoja keliais konkrečiais pavyzdžiais.
Apskritai, norint pakeisti starterį, tai kiekvienam vairuotojui kainuotų vidutiniškai 630 JAV dolerius (605 eurus), tačiau tokios detalės keitimas „Audi RS5“ automobiliui kainuoja 2708 JAV dolerius (2601 eurą). „Mercedes-Benz GL 63 AMG“ – 2695 JAV dolerius (2589 eurus), „Porsche Panamera“ – 1376 JAV dolerius (1321 euras).
Kitas pavyzdys – amortizatoriaus ir spyruoklės keitimas. „Nissan GT-R“ automobiliui tokių darbų kaina siektų 5867 JAV dolerius (5636 eurus), „Porsche Panamera“ – 4808 JAV dolerius (4619 eurų). Bendras vidurkis siekia 937 JAV dolerius (900 eurų).
Į brangių remonto darbų sąrašą „Consumer Reports“ taip pat įtrauks vandens siurblio keitimą. Bendras šios detalės keitimo suma siekia 710 JAV dolerių (682 eurus), tačiau „Lexus RX450h“ vandens siurblio keitimo kaina kaip reikiant viršija vidurkį ir siekia net 2749 JAV dolerius (2641 eurą). „Nissan GT-R“ ir „Audi RS7“ automobilių savininkai taip pat brangiai moka už šios detalės keitimą, atitinkamai sumoka 2340 JAV dolerių ir 2028 JAV dolerius.