Laureatai – Italijos perlams
Autoritetinga komisija šiemet susidūrė su itin sunkiu išbandymu. Pasak „Concorso D'Eleganza Villa D'este organizatorių, išrinkti renginio geriausią buvo beprotiškai sunku. Kodėl? Nes konkurse dalyvavę automobiliai yra be galo vertingi ir verti atskiro apdovanojimo ar net atskiros istorijos.
Vis dėlto, šių metų „Coppa d'oro“ apdovanojimą išsivežė legendinis „
Alfa Romeo 33/2 Stradale“, kuris buvo pagamintas 1968 metais. Tai buvo speciali „Alfa Romeo 33" lenktyninio prototipo versija skirta normaliems žmonėms, kurie galėtų įsigyti šį automobilį ir galėtų laikyti jį garaže. Po nuostabiai atrodančių kėbulo linijų, „Tipo 33 Stradale" turėjo aštuonių cilindrų benzininį variklį, kuris buvo vos dviejų litrų darbinio tūrio. Pakankamai mažas variklis turėjo net 16 uždegimo žvakių, keturias uždegimo rites ir sausą karterį. Pagal oficialius „Alfa Romeo" pateiktus duomenis, šis gražuolis turėjo benzininį variklį, kuris išvystydavo 230 arklio galių ir galėdavo išsisukti net iki 10.000 sūkių.
Atskiro paminėjo verti ir kiti meno kūriniai. Pavyzdžiui: 1954 metais pagamintas „
Jaguar XK 120 SE“, kurio kėbulą kūrė garsioji „Pininfarina“ dizaino studija arba 1913 metais gimęs „SCAT 25/35“, kuris beveik visą savo gyvenimą priklausė tai pačiai automobilių entuziastų šeimai.
Taip pat reikėtų paminėti fantastiškai atrodančius „
Iso Grifo GL 350“ ar „
Lamborghini Miura P 400 SV“. Fantastiški automobiliai! Daugiau grožybių surasite nuotraukų galerijoje ir daugiau kaip 3 valandų trukmės vaizdo įrašu iš „Concorso D'Eleganza Villa D'este 2018“.