Žmones galima sudalinti į tuos, kurie mokosi iš savo klaidų, ir kurie mokosi iš svetimų klaidų, bet pasitaiko ir tokių, kurie mano, kad yra išskirtiniai ir lipdami ant grėblių tikisi kitokio rezultato. Kadangi rytoj bus rugsėjo pirmoji, tai visus pasveikiname su pasibaigusiom atostogomis, prasidėjusiai kamščiais ir Statoil‘o akcija.
Visi prisimena, kad Omnitelis padarė tik vieną klaidą. Tai buvo korektiškos komunikacijos klaida. Omnitelio klientai neturėjo pasirinkimo ir todėl prasidėjo didžioji migracija. Dabar tą pati bando prasukti ir Statoil‘as. Netempsiu gumos ir pateiksiu pasveikinimo tekstas.
INFORMACINIS PRANEŠIMAS
APIE KREDITO LIMITO SUVARTOJIMĄ
2009-08-31
Vilnius
Gerb. kliente,
Informuojame, kad Jūsų įmonės turimas mėnesio limitas Statoil kreditinėms kortelėms(kliento numeris xyzxyz) yra: 3500Lt.
Jūs iki 2009-08-31 dienos išnaudojote 3482,03Lt(trys tūkstančiai keturi šimtai aštuoniasdešimt du Lt., 03 ct. ).
Atliekant avansinį mokėjimą, maloniai prašome mokėjimo paskirtyje nurodyti žodį „Avansas“ ir kliento numerį bei atsiųsti pavedimo kopiją el. paštu [email protected]
Kilus klausimams skambinkite klientų aptarnavimo linija 8-800 22931 arba 1877.
Dėkojame už bendradarbiavimą.
Pagarbiai,
UAB “Lietuva Statoil”
Viskas, kreditinės kortelės tampa debetinėmis. Ir jokio pasirinkimo, mokėk avansą arba mums tu esi nebeįdomus kaip klientas. Taigi, sekantis laiškas kuri aš perskaičiau, tai vieno iš mūsų kliento, kuris pranešė, kad jau nešdinasi į EMSI, o mes gavom pasiūlymą iš Lukoil‘o. Ir manau, sprendimas pereiti pas konkurentus bus ne finansinis, o tai kad penkis metus buvome Statoil‘o klientai yra vienas didelis niekas. Mums davė pasirinkimą – atsistoti prie sienos ir sutikti su sąlygom be jokių derybų ar pereinamojo laikotarpio.
Skambina vienas suvalkietis kitam, ir klausia: „Klausyk, tu vakar mano auksinio kavos šaukštelio nepaėmei? Nes aš niekaip negaliu surasti“. „O tu tirščiuose ieškojai?“. Po pauzės atsakymas: „Radau, bet nuoskauda liko“.
Aš galiu suprasti, kad visiems yra sunku ir imti avansinius mokėjimus yra normali verslo praktika, bet nuoskauda liko.