Nuo 2000 metų sudaromame sąraše „Coca–Cola“ visada užimdavo pirmą poziciją. Tuo tarpu „Apple“ dar 2011 metais užėmė 8 vietą, o 2012 pakilo ant antro sąrašo laiptelio.
„Omnicom“ teigimu, „Apple“ prekės ženklo vertė per metus pakilo 28 proc. ir šiuo metu siekia 98,3 mlrd. JAV dolerių. Tuo pat laikotarpiu „Coca–Cola“ prekės ženklo vertė išaugo 2 proc. ir pasiekė 79,2 mlrd. JAV dolerių žymą.
Šiemet „Coca–Cola“ išgyvena dvigubą smūgį, nes prekės ženklų reitinge ją aplenkė dvi technologijų bendrovės. Antrą vietą sąraše užsitikrino iš ketvirtos pozicijos pakilusi internetinės paieškos bendrovė „Google“.
Iš viso pirmajame reitingo dešimtuke net penkios vietos atiteko technologijų bendrovėms.
Į ketvirtą vietą iš trečios nusileido korporacija IBM. Penktą, šeštą ir septintą vietas atitinkamai išlaikė „Microsoft“, „General Electric“ ir „McDonald's“.
Tuo tarpu „Samsung“ išstūmė iš aštuntos vietos „Intel“. Pastaroji liko devintoje pozicijoje.
Dešimtą sąrašo vietą vainikuoja automobilių gamintoja „Toyota“.
Savo ruožtu „Facebook“ pavyko ženkliai pagerinti pozicijas ir pakilti iš 69 į 52 vietą.
Šiemet iš vertingiausių prekės ženklų šimtuko reitingo išnyko telefonų gamintoja „BlackBerry“. 2011 metais bendrovė užėmė 56 vietą, o pernai nusileido į 93 poziciją.
Didžiausią nuosmukį šiemet patyrė „Nokia“ prekės ženklas, kuriam buvo lemta iš 19 pozicijos nusiristi į 57.