Ketvirtą praėjusių metų ketvirtį bendrovės „The Coca-Cola Company“ pasauliniai pardavimai išaugo 5 proc., metų pardavimai ─ 6 proc., t.y. buvo parduota 1,2 mlrd. gėrimų pakuočių daugiau. Pardavimų augimas buvo subalansuotas: gazuotų gėrimų pardavimai padidėjo 4 proc., o negazuotų gėrimų ─ 12 proc.
Augimą paskatino bendrovės verslo plėtra, ypač besivystančiose rinkose. Bendrovės grynosios pajamos Europos Sąjungoje pernai išaugo 14 proc., o metų veiklos pajamos ─ 16 proc., ketvirčio pardavimai padidėjo 2 proc., metiniai pardavimai ─ 3 proc., nė kiek nenusileisdami geriems 2006 metų antrojo pusmečio veiklos rezultatams.
„Baltijos šalys daug prisidėjo prie gerų „Coca-Cola“ rezultatų Europoje“, – sako Mariuszas Kiepas, „Coca-Cola Baltic Beverages Ltd“ direktorius. – "Pastaruosius 3 metus buvome viena iš sparčiausiai augančių „Coca-Cola“ įmonių Europoje ir pasiekėme rezultatų, kurie gerokai padidino mūsų dalį Europos rinkoje. Baltijos šalių rinka turi didelį potencialą - gaiviųjų gėrimų vartojimas vienam gyventojui čia vis dar mažesnis nei kitose ES šalyse, todėl mes tvirtai tikime, kad jis gali augti. Taigi toliau palaikysime mūsų verslo plėtros Baltijos šalyse tempą ir didinsime savo rinkos dalį."
„The Coca-Cola Company“ Lietuvos rinkai tiekia tokių prekinių ženklų gėrimus: “Coca-Cola“, „Coca-Cola Light“, „Sprite“, „Fanta“, „BonAqua“, „Schweppes“, šaltąsias arbatas „Nestea Vitao“, sultis „Cappy“ ir sulčių gėrimus „Cappy Ice Fruit“, sportinį gėrimą „Powerade“, energinį gėrimą „Burn“.
Daugiau:
8 mitai apie kolą
„Achemos“ produkcija – „Coca-Cola“ buteliuose
„Coca-Cola“ įtariama naudojanti kalinių darbą
Didžiausios pasulyje gėrimų gamintojos pajamos 4 ketvirtį pasiekė 7,33 miljardo JAV dolerių, o 2007 metų pelnas sudarė 5,98 milijardo JAV dolerių.