• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei atsimenate senus prancūzų filmus, jums turbūt krito į akis gatvėse šmirinėjantys keistų proporcijų furgonai, su atsikišusia variklio „nosimi“. Praėjusio amžiaus vidurio komercinis „Citroen H Van“ buvo primityvokas, tačiau itin praktiškas. Keistas furgoniukas buvo nepaprastai populiarus iki pat 80-ųjų. Na o dabar pažvelkite į „Citroen Tubik“ koncepciją. Išties kažkuo panašu į legendinį gofruotą pirmtaką.

REKLAMA
REKLAMA

Dabartinio koncepto pirmtakas „Citroen H Van“ buvo primityvokas, tačiau itin praktiškas. (nuotr. Gamintojo)Dabartinio koncepto pirmtakas „Citroen H Van“ buvo primityvokas, tačiau itin praktiškas. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA

„Citroen Tubik“ – tai XXIa. „Citroen“ stilistų improvizacija legendinio furgono tema. Pagrindinė koncepto ir legendinio pirmtako bendrybė – tai vizualiai nuo kėbulo atskirta variklio skyriaus nosis. O toliau viskas vystėsi pagal dizainerių fantaziją. Už atverčiamų plačiausių uždaro kėbulo durų slepiasi ne krovinių skyrius, o komfortiškas salonas devyniems žmonėms, su įvairiausiai transformuojamomis pasostėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Po variklio dangčiu čia slepiasi dyzelinė-elektrinė hibridinė jėgainė, kuri bus naudojama serijiniame „Peugeot 508 RXH“. Tuo tarpu pat „Tubik“ serijiniu netaps. Tačiau visai tikėtina, kad jo transformuojamas salonas ras vietą kokiame nors serijiniame „PSA“ koncerno modelyje.

Už atverčiamų plačiausių uždaro kėbulo durų slepiasi ne krovinių skyrius, o komfortiškas salonas deyniems žmonėms. (nuotr. Gamintojo)Už atverčiamų plačiausių uždaro kėbulo durų slepiasi ne krovinių skyrius, o komfortiškas salonas deyniems žmonėms. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų