• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu „Traction Avant“ išverstume iš prancūzų kalbos, šis pavadinimas reikštų „Varomas priekiniais ratais“. Nors pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis buvo sukurtas D.Britanijoje, tačiau dviejų gabių specialistų sukurtas Citroen Traction Avant buvo pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis turėjęs monoko konstrukciją. Prancūziškas automobilis taip pat buvo pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis sulaukęs komercinės sėkmės. 
Dauguma šiuolaikinių automobilių yra varomi priekiniais ratais. Tokia konfigūracija yra ne tik pigesnė, bet ir draugiškesnė įprastam vartotojui. Vis dėlto, prieš aštuoniasdešimt metų viskas buvo kitaip. Pasaulį valdė klasikinės komponuotės mašinos, o įvairios inovacijos buvo sutinkamos su baime. Panašiai yra ir dabar.
Pirmasis Citroen markės automobilis, kurio varomieji ratai buvo priekiniai, turėjo unikalią konstrukciją. Prieš tai minėjome, jog jis turėjo monokoko konstrukciją, tačiau tai dar ne viskas. Citroen kurdami šį automobilį sukūrė dar vieną inovaciją - nepriklausomą priekinę važiuoklę. Nors šiais laikais tokio konfigūracijos automobilis nieko nenustebintų, tačiau 1934 metais daugelis į tai žiūrėjo su nuostaba.

Jeigu „Traction Avant“ išverstume iš prancūzų kalbos, šis pavadinimas reikštų „Varomas priekiniais ratais“. Nors pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis buvo sukurtas D.Britanijoje, tačiau dviejų gabių specialistų sukurtas Citroen Traction Avant buvo pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis turėjęs monoko konstrukciją. Prancūziškas automobilis taip pat buvo pirmasis priekiniais ratais varomas automobilis sulaukęs komercinės sėkmės. 
Dauguma šiuolaikinių automobilių yra varomi priekiniais ratais. Tokia konfigūracija yra ne tik pigesnė, bet ir draugiškesnė įprastam vartotojui. Vis dėlto, prieš aštuoniasdešimt metų viskas buvo kitaip. Pasaulį valdė klasikinės komponuotės mašinos, o įvairios inovacijos buvo sutinkamos su baime. Panašiai yra ir dabar.
Pirmasis Citroen markės automobilis, kurio varomieji ratai buvo priekiniai, turėjo unikalią konstrukciją. Prieš tai minėjome, jog jis turėjo monokoko konstrukciją, tačiau tai dar ne viskas. Citroen kurdami šį automobilį sukūrė dar vieną inovaciją - nepriklausomą priekinę važiuoklę. Nors šiais laikais tokio konfigūracijos automobilis nieko nenustebintų, tačiau 1934 metais daugelis į tai žiūrėjo su nuostaba.

REKLAMA


Vis dėlto, didžiausias šios mašinos privalumas - neįtikėtinai mažas svoris, puikios valdymo savybės ir labai stipri kėbulo struktūra. Jeigu žiūrėtume ne iš pirkėjo balkono, o iš gamintojo, sukurti tokio tipo mašiną kainuodavo beveik du kartus pigiau. Apie aptarnavimo kaštus net nekalbame.
Šiemet aštuoniasdešimties metų gimtadienį švenčiantis automobilis buvo gaminamas nuo 1934 iki 1957 metų. Citroen per šiuos metus sugebėjo parduoti net 760.000 šio modelio vienetų.
Jeigu ne šis Citroen modelis, kompanija greičiausiai nebūtų išgyvenusi per antrąjį pasaulinį karą, kai trūko ne tik medžiagų, bet ir darbingų žmonių. Kompanijos vadovai žinodami, jog tautai reikia pigios transporto priemonės, 1939 metais pradėjo Citroen 2CV kūrimą, kuris vėliau perėmė Citroen Traction Avant estafetę.
Galerija : 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų