Gruodžio 19 dieną nuo „Citroen“ gamyklos konvejerio nuriedėjo paskutinis „C6“ modelio automobilis – prancūzai pabaigė savo flagmano gamybą. Teigiama, kad prabangiausio ir ganėtinai ekstravagantiško „C6“ gamybą „Citroen“ nutraukė dėl visiškai prastos paklausos.
Per pirmus devynis šių metų mėnesius prancūzai pardavė tik 556 „C6“ automobilius. Tuo tarpu vokiečių „BMW“ per tą patį laiko tarpą realizavo 101,6 tūkst. penktos serijos automobilių.
Žinoma, nuo pat gamybos pradžios prancūzai net nesvajojo tapti „premium“ segmento lyderiais. Visų pirma itin sunku konkuruoti rinkos dalyje, kur tradiciškai labai stiprūs yra vokiečių gamintojai. Be to, ir pats „Citroen C6“ buvo tipiškas nišinis automobilis – jis buvo taikomas į mėgėjus, o ne į tipinį tokios klasės automobilių pirkėją. Tačiau pastaruoju metu automobilio gamyba pasidarė visai nerentabili – 2009 metais prancūzai per dieną surinkdavo 20 tūkst. „C6“, na o 2012 metais gamyba sumažėjo iki 7 automobilių per dieną.