„Citroen Racing“ silpnybėmis pasinaudojusi „Volkswagen“ keletą metų iš eilės iškovojo WRC pirmenybių čempionų laurus, tačiau šiandien pristatytas naujausias „Citroen“ ginklas, turėtų aplaužyti sparnus čempionato lyderiams ir didžiules ambicijas demonstruojančioms „Toyota“ ir „Hyundai“ ekipoms.
Dėl pasikeitusių WRC reglamento, 2017 metai šiam čempionatui bus labai svarbūs. Po ilgos pertraukos čempionate varžysis penkios komandos, kurios turi gamintojo palaikymą. Be to, dėl pasikeitusio reglamento, kitų metų sezonui paruošti automobiliai taps galingesni, platesni ir kas be ko - greitesni.
Vienas reikšmingiausių pakeitimų - 36 milimetrų restriktorius, kuris leido turbobenzininių variklių galią padidinti iki 380 arklio galių.
Daugiau laisvės aerodinamikos srityje turėję inžinieriai galėjo drąstiškai pakeisti automobilių išvaizdą ir atsikratyti nereikalingo antsvorio. „Citroen Racing“ kompanijos atstovų teigimu, naujasis bolidas yra 25 kilogramais lengvesnis už iki šiol čempionato dalyvavusį „Citroen DS3 WRC“.
„Citroen“ pilnavertis dalyvavimas pasaulio ralio čempionate turėtų priversti „Volkswagen“ ekipos vadovus nerimauti. Kodėl? Leiskite priminti porą faktų. „Citroen“ yra iškovojusi aštuonias konstruktorių taures ir 96 pergales.