Iš pradžių atkreipę žiniasklaidos dėmesį daugybe Europos keliuose užfiksuotų neužmaskuotų serijinei gamybai ruošiamų modelių, vėliau jau parengtu, tačiau koncepto etiketę gavusiu modeliu „Technospace“ šių metų Ženevos automobilių parodoje, „Citroen“ galiausiai oficialiai pristato naują „C4 Picasso“ kompaktišką vienatūrį.
Be abejonės, pirmas dalykas, į kurį atkreipia dėmesį visi, pirmą kartą išvydę šį penkias sėdimas vietas turintį modelį, yra neįprastas priekinės dalies dizainas ir profilio stilius, tačiau peržvelgus kompanijos pranešimą spaudai, galima teigti, kad dėmesio vertas yra ne tik piktokai atrodantis naujos kartos „C4 Picasso“ žvilgsnis.
4,430 mm ilgio, 1,830 mm pločio ir 1610 mm aukščio kompaktiškas „Citroen“ modelis yra 40 mm trumpesnis ir 50 mm žemesnis nei jam vietą užleidžiantis praėjusios kartos „C4 Picasso“. Vis dėlto prancūzų automobilių gamintojas tikina, kad viduje šis modelis suteikia daugiau erdvės keleiviams ir jų bagažui. Kaip taip gali būti? Na, „Citroen“ sumažino priekinės iškyšos atstumą, kuris dabar yra 70 mm trumpesnis. Ratų bazė dabar 55 mm ilgesnė ir siekia 2785 mm, o tarpvėžis platesnis 82 mm priekyje ir 31 mm – gale.
„Citroen“ skelbia, kad „C4 Picasso“ suteikia papildomus 40 litrų bagažinės tūrio, palyginti su senuoju modeliu, ir dabar siekia 537 litrus, kai galinės sėdynės paslinktos iki galo arba 637 litrus, kai jos nustumtos į priekį.
Kalbant apie interjerą galima pasakyti, kad jis dabar prabangesnis, įrengtas naudojant geresnės kokybės medžiagas ir solidesnės apdailos detales, įskaitant dviejų atspalvių sėdynių apmušalų, durų ir prietaisų skydelio apdailos pasirinkimo galimybę, taip pat turtingesnę įrangą su 7 colių lietimui jautriu monitoriumi, per kurį vairuotojas ir keleivis gali valdyti visas turimas automobilio funkcijas, tokias kaip dviejų zonų oro kondicionierius, navigacija, garso įranga, telefonas, pagalbinės vairavimo sistemos ir kitos paslaugos.
Kiek aukščiau pamatysite gerokai didesnį 12 colių įstrižainės HD raiškos prietaisų skydelio monitorių. Jis pateikia visą vairuotojui būtiną informaciją ir gali būti pertvarkomas taip, kad pateiktų navigacijos arba pagalbinių vairavimo sistemų duomenis. Numatyta netgi galimybė fonui naudoti pagal skonį pasirinktą asmeninę iliustraciją. „C4 Picasso“ gale montuojamos trys sėdynės, kurios reguliuojamos arba išimamos nepriklausomai viena nuo kitos.
Viena svarbiausių naujienų kalbant apie naująjį „C4 Picasso“ yra „PSA Peugeot-Citroen“ grupės naujos EMP2 platformos panaudojimas. Jos konstrukcijoje panaudotas aliuminis, kai kurioms dalims – didelės išeigos tvirtas plienas, o visas galinės dalies dugnas pagamintas iš kompozicinių medžiagų. Tai leido automobilio svorį sumažinti 70 kg. Tai ne vienintelė sritis, kurioje „Citroen“ pavyko sutaupyti svorio, nes dėl mažesnių gabaritų kėbulo ir lengvesnių medžiagų panaudojimo aliuminio variklio dangčiui ir kompozito bagažinės durims prancūzų automobilių gamintojui pavyko sumažinti svorį dar 70 kg.
„Citroen“ taip pat sako, kad „C4 Picasso“ yra pirmas kompaktiškas vienatūris į aplinką išmesiantis mažiau nei 100 g/km anglies dvideginio su standartiniu vidaus degimo varikliu. Modeliai komplektuojami su variklio paleidimo ir stabdymo sistema, o 91 AG galios „e-HDi 90 Airdream“ dyzelinis variklis, sujungtą su nauja 6 laipsnių transmisija be sankabos, į aplinką išmes 98 g/km anglies dvideginio. Vidutinės jo degalų sąnaudos sieks 3,8 l/100 km.
Tarp siūlomų variklių taip pat yra 113 AG galios dyzelinis ir du, 118 AG galios „VTi“ ir 154 AG galios THP, benzininiai.
Kalbant apie techninę įrangą, galime paminėti, kad naujasis „C4 Picasso“ turi šviesos diodų galinius žibintus, „360 Vision“ sistemą, kuri panaudoja keturias aplink automobilį sumontuotas kameras ir funkcionuoja kartu su statymo pagalbos sistema, aktyvią greičio palaikymo sistemą ir aktyvius saugos diržus.
„Citroen“ ruošia pamainą ir didesniam – 7 sėdimų vietų „C4 Grand Picasso“ modeliui.