„Citroen“ savo kompanijos būstinėje turi ne vieną trofėjų, kuris atkeliavo iš WTCC, WRC ar Dakaro ralio varžybų. Nors didžiulį pergalių skaičių automobilių sporto arenoje šis gamintojas pasiekė per pastaruosius 15 metų, tačiau kaip ir daugelis kitų Europoje įsikūrusių gamintojų, taip ir „Citroen“ išbandė savo jėgas „Group B“ čempionate.
Tuomet „Group B“ čempionate dalyvavo ne vienas įspūdingas bolidas, vienas iš jų - „Peugeot 205 T16“ - kompaktiškas, lengvas ir labai greitas automobilis demonstravo puikų tempą ir nuolatos kovodavo dėl pergalių. Tuo tarpu „Citroen“ inžinieriai nusprendė, jog pats tinkamiausias automobilis dalyvauti sunkiose „Group B“ varžybose yra „Citroen BX“. Taip, brangieji automanai - „Citroen BX“.
Daugelis gamintojų norėdami sukurti sėkmingą „Group B“ bolidą, pati svarbiausią komponentą - variklį, sumontuodavo per vidurį arba gale. Tuo tarpu „Citroen“ nusprendė nekeisti „BX“ komponuotės ir 2.2 litro benzininį variklį sumontavo priekyje. Ralio varžyboms skirto automobilio variklis išvystė maždaug 380 - 430 arklio galių. Teoriškai, tokios jėgainės turėjo užtekti laimėti vieną ar kitą pasaulio ralio čempionato etapą, tačiau...
Didžiausias „Citroen“ bolido pasiekimas - šešta vieta Švedijos ralio čempionate. Vėlesni pasirodymai pasaulio ralio čempionate taip pat nebuvo labai sėkmingi. Nors „Citroen“ komandos bolidai finišą pasiekdavo, tačiau jie nebuvo tokie greiti ar konkurencingi kaip kitų komandų automobiliai.
„Citroen“ laikydamasi automobilių sporto federacijos reikalavimų, pagamino 200 bendro naudojimo keliams skirtų „Citroen BX 4TC“ vienetų. Civilinė ralio bolido versija taip pat turėjo 2.2 litro, keturių cilindrų variklį su turbina, tačiau jo pajėgumas siekė tik 200 arklio galių.
Automobilis buvo gaminamas ne „Citroen“, bet „Heuliez“ kompanijos gamykloje. Kiekvienas „BX 4TC“ modelis buvo surenkamas rankomis.
Ribotos laidos „BX“ modelio versija nesulaukė didesnio dėmesio net ir tarp tų automanų, kurie dievina bendro naudojimo keliams paruoštus ralio bolidus. Iš 200 pagamintų modelių „Citroen“ pardavė tik 85. Maždaug 100 vienetų liko stovėti „Heuliez“ kompanijos gamyklos teritorijoje, o likusieji, „Citroen“ vadovų prašymu, buvo sunaikinti.