Banko „Citadelė“ klientai gavo žinutes, kad stringa kasdienės paslaugos.
„Sveiki, dėl techninių kliūčių šiuo metu sutrikę atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis ir paslaugos bankomatuose, taip pat gali būti nepasiekiamas „Citadelė“ interneto bankas ir mobilioji programėlė. Atsiprašome už laikinus patogumus“, - rašoma trumpojoje žinutėje.
Banko korporatyvinės komunikacijos departamento direktorė Rasa Petruškevičiūtė informaciją patvirtino.
„Nėra kad iš viso neveikia, tiesiog daliai klientų ne visuomet pavyksta atsiskaityti kortelėmis ar prisijungti prie mobilaus banko. […] Kol kas nėra aišku, kada tiksliai situacija bus sutvarkyta“, - sakė banko atstovė.
R.Petruškevičiūtė taip pat patikino, kad, išsprendus nesklandumus, klientai iš karto gaus žinutes su atnaujinta informacija.
Prieš 14 valandą pranešta, kad Techninės kliūtys pašalintos ir „Citadele“ banko atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas ir mobilioji programėlė veikia kaip įprasta.