Kuomet Walteris Chrysleris panoro sukurti automobilių gamintoją, galintį pasipriešinti „General Motors“, jis tai padarė pačiu lengviausiu keliu – įsigijo vos ant kojų pastovinčią „Maxwell Motor Company“, kuri turėjo reikalingą infrastruktūrą ir įrankius.
Netrukus „Maxwell Motor Company“ buvo panaikinta, o jos vietoje atsirado „Chrysler“. Netrukus prie „Chrysler“ krepšelį papildė „Plymouth“, „DeSoto“, „Dodge“ markės, kurios turėjo tapti tiesioginėmis „General Motors“ koncerne esančių gamintojų alternatyvomis.
Pirmasis „Chrysler“ koncerno gyvavimo laikotarpis buvo begalo įdomus ir paženklintas technologinėmis inovacijomis. Ši, nors ir brangi, strategija „Chrysler“ koncerną 1936 metais atvedė iki antros Jungtinių Valstijų naujų automobilių pardavimų statistikos vietos. Šią, itin svarbią poziciją koncernas sugebėjo išlaikyti iki pat 1949 metų, tačiau priešais nosį stovintis šeštasis dešimtmetis nežadėjo nieko gero.
„Chrysler“ tuomet neturėjo reikalingų lėšų, kurios leistų modernizuoti pasenusią modelių gamą, tad bendrovės vadovai pasielgė pakankamai racionaliai – pasiėmė paskolą, kuri dar kartelį užkūrė „Chrysler“ inovacijų mašinėlę, kuri koncernui leido susigrąžinti konkurencingumą.
Kortų namelis vėl pradėjo byrėti aštunto dešimtmečio pradžioje. Netikėtai prasidėjus naftos krizė pademonstravo „Chrysler“ skaudžias vietas, dėl kurių gamintojas 1979 metais paprašė 1,5 mlrd. dolerių Jungtinių Valstijų vyriausybės paskolos.
„Chrysler“ koncernas finansiškai stabiliu tapo tik 1983 metais, kai rinkoje pasirodė keletas labai sėkmingų modelių. Būtent jų dėka „Chrysler“ pradėjo dar vieną, itin brangų plėtros periodą, kurio metu „Chrysler“ pradėjo bendradarbiauti su „Mitsubishi“, prekių ženklų krepšelį papildė „AMC“ ir „Jeep“, tačiau gražūs ir sėkmingi metai truko neilgai.
1998 metais „Chrysler“ koncerno vadovai sukirto rankomis su „Daimler“. Šio susitarimo metu gimė didžiulis „Daimler-Chrysler“ koncernas, kuris abiems gamintojams leido tarpusavyje dalintis varikliais, platformomis ir technologijomis, tačiau šią partnerystę lydėjo vienos nesėkmės, kol galiausiai „Daimler“ paskelbė, jog „Chrysler“ nėra patikimas partneris ir 2007-aisiais 80,1 procento „Chrysler“ akcijų pardavė privataus kapitalo įmonei.
Vos ant kojų pastovinti kompanija 2007-aisiais metais turėjo atlaikyti dar vieną itin stiprų smūgį – ekonomikos krizę, kurios metu „Chrysler“ įsiskolinimai pasiekė 4 mlrd. dolerių, tad tuometiniai bendrovės vadovai ir JAV vyriausybės atstovai sutarė, jog „Chrysler“ privalo skelbti bankroto procedūrą.
Bankroto procedūroms net neprasidėjus, visa „Chrysler“ intelektualinė nuosavybė ir nekilnojamas turtas buvo perduotas naujai įkurtai bendrovei – „Chrysler Group“, kurios valdymu apsiėmė garsusis Sergio Marchionne. Itin griežtas „Fiat Group“ vadovas sugebėjo labai greitai transformuoti ne tik patį koncerną, bet ir jam priklausančias markės, kurios netrukus pradėjo demonstruoti vis didėjančią pardavimų statistiką.