Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Fiat-Chrysler“ koncernas pranešė, kad „Penstar“ 6 cilindrų variklis gaus keletą šiuolaikinių technologijų. Atnaujintas variklis bus aprūpintas tiesioginiu įpurškimu ir turbinomis.
Atrodo, kad griežtėjantys reikalavimai privers daugelį gamintojų atsisakyti atmosferinių motorų ir juos pakeisti turbo benzininiais, kurie pasižymi didesniu efektyvumu. Tačiau praktika rodo, jog didesnis variklių efektyvumas dažniausiai asocijuojasi su trumpesne automobilio širdies gyvenimo trukme.
Šiuo metu „Chrysler“ gamina dviejų skirtingo darbinio tūrio ir keletos galingumo lygių „Penstar“ variklius. 3.2 ir 3.6 litro benzininių variklių pajėgumas svyruoja nuo 275 iki 309 arklio galių.
Kol kas žinoma tik tiek, jog atnaujintas motoras bus 3.6 litro ir bus komplektuojamas su 9 bėgių automatine transmisija. Pirmasis „Fiat-Chrysler“ koncerno automobilis, kuris gaus atnaujintą motorą - „Jeep Grand Cherokee“.
„Fiat-Chrysler“ koncernas pranešė, kad „Penstar“ 6 cilindrų variklis gaus keletą šiuolaikinių technologijų. Atnaujintas variklis bus aprūpintas tiesioginiu įpurškimu ir turbinomis.
Atrodo, kad griežtėjantys reikalavimai privers daugelį gamintojų atsisakyti atmosferinių motorų ir juos pakeisti turbo benzininiais, kurie pasižymi didesniu efektyvumu. Tačiau praktika rodo, jog didesnis variklių efektyvumas dažniausiai asocijuojasi su trumpesne automobilio širdies gyvenimo trukme.
Šiuo metu „Chrysler“ gamina dviejų skirtingo darbinio tūrio ir keletos galingumo lygių „Penstar“ variklius. 3.2 ir 3.6 litro benzininių variklių pajėgumas svyruoja nuo 275 iki 309 arklio galių.
Kol kas žinoma tik tiek, jog atnaujintas motoras bus 3.6 litro ir bus komplektuojamas su 9 bėgių automatine transmisija. Pirmasis „Fiat-Chrysler“ koncerno automobilis, kuris gaus atnaujintą motorą - „Jeep Grand Cherokee“.