„Sport“ įskaitos dalyvių pirmame etape laukė daugumai jau gerai pažįstamas Pabradės poligonas. Tačiau tai nereiškė, kad debiutinės 2021-ųjų metų sezono lenktynės bus lengvos. Organizatoriai pasistengė, jog greičio ruožuose reikėtų tiek vairavimo, tiek navigacijos įgūdžių, o „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos nariams papildomų iššūkių pažėrė ir technika.
„CFMOTO ZFORCE 1000 Sport“ motobagio gedimas kortas sumaišė Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės tandemui. Tikslesnės priežastys paaiškės išardžius agregatus, tad komanda kol kas nesiryžta spėlioti, kas konkrečiai nutiko.
Kovą dėl pozicijų penketuke ar net trejetuke turėjo pamiršti ir keturračių įskaitoje lenktyniavęs Antanas Kanopkinas. Brangias dešimt minučių jam kainavo variatoriaus diržo keitimas greičio ruože.
„Viskas klostėsi labai gerai. Greičio ruožai buvo fiziškai sudėtingi, kai kurios atkarpos netgi labai greitos. Buvo nemažai dalyvių, o tuo pačiu ir konkurencijos. Tai rodo, kad ši disciplina linkusi augti.
Gaila, bet šįkart koją pakišo techninis gedimas – man trasoje teko keisti diržą, o Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės ekipažo bagis sustojo dėl gedimo. Per ateinančias savaites žinosime, kas tiksliai nutiko, bet įtariame, kad tai galėjo atsitikti dėl mūsų pačių kaltės“, - sakė Antanas Kanopkinas, kuris galutinėje rikiuotėje klasifikuojamas septintoje vietoje.
Visgi vienam iš „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos narių Adomui Gančieriui pavyko užkelti komandos spalvas ant prizininkų podiumo. Stabiliai ir užtikrintai važiavęs bei grubių navigacijos klaidų išvengęs elektrėniškis laimėjo vieną greičio ruožą ir pirmame etape pasirodymą baigė antroje pozicijoje.
„Džiaugiuosi dėl Adomo rezultato. Tai rodo, kad jis gali važiuoti labai puikiu greičiu, kuris leidžia kovoti dėl aukščiausių pozicijų“, - kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Analogišką rezultatą Adomas Gančierius pademonstravo ir kovo pradžioje Tunise vykusiose „Fenix Rally“ varžybose. Būtent Sacharos dykumoje „CFMOTO Factory Racing Team“ pradėjo 2021-ųjų metų varžybų sezoną.