Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mums nuojauta kužda, jog daugelis pasirinktų jau daugiau negu 50 metų gyvuojantį sportinių kupė etaloną "911". Tiesa? Tačiau atsiranda ir išsišokėlių, kurie rinktųsi atvirkščiai.
Toks yra ir šio automobilio savininkas Hassaanas, kuris "Cayman S" pasirinko dėl kelių svarių priežasčių. Kokių? Svarbiausias kriterijus buvo, jog jis norėjo automobilio su viduryje sumontuotu varikliu. Tokių yra nemažai, tačiau daugelis jų kainuoja gausybę pinigų, o ir pasak Hassaano, "911" net neprilygsta šiam 620 arklio galių turinčiam "Cayman S".
Po daugelio modifikacijų, "Cayman S" savininkas teigia, jog sekantis eilėje yra "GT3 RS 4.0".
Mums nuojauta kužda, jog daugelis pasirinktų jau daugiau negu 50 metų gyvuojantį sportinių kupė etaloną "911". Tiesa? Tačiau atsiranda ir išsišokėlių, kurie rinktųsi atvirkščiai.
Toks yra ir šio automobilio savininkas Hassaanas, kuris "Cayman S" pasirinko dėl kelių svarių priežasčių. Kokių? Svarbiausias kriterijus buvo, jog jis norėjo automobilio su viduryje sumontuotu varikliu. Tokių yra nemažai, tačiau daugelis jų kainuoja gausybę pinigų, o ir pasak Hassaano, "911" net neprilygsta šiam 620 arklio galių turinčiam "Cayman S".
Po daugelio modifikacijų, "Cayman S" savininkas teigia, jog sekantis eilėje yra "GT3 RS 4.0".