„Cadillac“ pristatydama naująjį modelį atskleidė, jog „XT5“ naudoja naują platformą. Naujoji platforma yra lengvesnė, standesnė ir kas be ko - universalesnė. „C1XX“ platforma bus tinkama naudoti tik tiems automobiliams, kurie turėtų būti varomi tik priekiniais arba visais keturiais varančiaisiais ratais.
Variklių gamoje bus du varikliai : 2.0 litrų (270 AG) ir 3.6 litro (340 AG) motorai, kurie bus poruojami su devynių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Vėliau variklių gamoje atsiras dar vienas motoras, kuris bus paženklintas „V-Sport“ logotipu, tačiau ne vienas „Cadillac“ atstovas nepanoro atskleisti kokio galingumo ir kokios konfigūracijos bus šis variklis.
Bent jau Jungtinėse Valstijose, naujasis „Cadillac“ padidinto pravažumo automobilis prekybos salonuose pasirodys kitų metų pradžioje.
[nqspoll id="233"]