„Turime išsiaiškinti ir suprasti kokių automobilių trokšta europiečiai. Norint tapti alternatyva, turime eiti ne tuo pačiu keliu, kuriuo ėjo vokiečiai. Turime pasirinkti kitą kelią.“
Cadillac tikrai nesiruošia eiti tokiu pačiu keliu kaip Lexus ir europiečius sužavėti hibridiniais automobiliais, tačiau pasižiūrėjus į naujus CTS ir ATS, kurie buvo kuriami galvojant apie senojo žemyno pirkėjus, galima susidaryti įspūdį, kad ateityje išvysime ne vieną įdomų Cadillac modelį.
Ar jūs vietoje analogiško Audi, BMW ar Mercedes Benz pirktumėte Cadillac markės automobilį?
Įsitvirtinti senajame žemyne nėra taip lengva kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, ypač „Premium“ segmente. Audi, BMW ir Mercedes Benz tikrai nesiruošia užleisti savo pozicijų, tačiau atrodo, kad Cadillac kompanijos vadovai nesiruošia sudėti ginklų ir tikisi, kad jiems pavyks per artimiausius metus įsitvirtinti Europoje.
Kompanijos prezidentas Danas Ammannas teigia, kad aplenkti Europoje įsitvirtinusias Audi, BMW ir Mercedes Benz markes bus labai sunku arba neįmanoma, tačiau Cadillac siekis yra tapti alternatyva.
„Didžiausia mūsų problema - nepastovumas. Tai mes vystome savo veiklą Europoje, kitą minutę jau nebe. Mums koją kiša ir dyzelinio variklio nebuvimas“, - priduria Danas Ammannas.
Įsitvirtinti senajame žemyne nėra taip lengva kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, ypač „Premium“ segmente. Audi, BMW ir Mercedes Benz tikrai nesiruošia užleisti savo pozicijų, tačiau atrodo, kad Cadillac kompanijos vadovai nesiruošia sudėti ginklų ir tikisi, kad jiems pavyks per artimiausius metus įsitvirtinti Europoje.
Kompanijos prezidentas Danas Ammannas teigia, kad aplenkti Europoje įsitvirtinusias Audi, BMW ir Mercedes Benz markes bus labai sunku arba neįmanoma, tačiau Cadillac siekis yra tapti alternatyva.
„Didžiausia mūsų problema - nepastovumas. Tai mes vystome savo veiklą Europoje, kitą minutę jau nebe. Mums koją kiša ir dyzelinio variklio nebuvimas“, - priduria Danas Ammannas.