Kadangi tai yra visiškai naujas motoras, šešių cilindrų agregatas yra aprūpintas „Start/Stop“ sistema ir cilindrų išjungimo technologija. Važiuojant ekonomiškai, variklio valdymo kompiuteris išjungs du cilindrus. Tai reiškia, jog važiuojant mieste arba užmiestyje, 400 arklio galių išvystantis agregatas vidutinėms kuro sąnaudomis niekuo nenusileis keturių cilindrų varikliams.
Naujasis motoras bus komplektuojamas tik su 8 bėgių automatine pavarų dėže, kuri atkeliaus iš „Hydramatic“ gamyklos.
„Cadillac“ vėliau pristatys dar vieną variklį. Tai bus 3.6 litro, 6 cilindrų atmosferinio variklio pakaitalas.
„Cadillac“ ruošdamasi būsimo kompanijos flagmano debiutui, stengiasi sukelti kuo didesnį šurmulį. Iki šiol girdėjome, jog „Cadillac CT6“ bus vienas lengviausių , pažangiausių ir kokybiškiausių savo segmento atstovų. Tačiau šį kartą „Cadillac“ pristatė visiškai naują benzininį variklį, kuris iš pradžių bus montuojamas tik į „CT6“ modelius.
Tai - 3.0 litrų, 6 cilindrų benzinu varomas motoras su dvejomis turbinomis. Atmosferinio V8 variklio vietą užimsiantis šešių cilindrų motoras išvystys 400 arklio galių ir 543 Nm sukimo momentą.
„Cadillac“ nevynioja žodžių į vatą ir sako, jog tai vienas efektyviausių 6 cilindrų benzininių variklių pasaulyje. Vienam litrui darbinio tūrio tenka 133 arklio galios. Palyginimui : „Audi“ 3 litrų motoras išvysto 310 arklio galių ir vienam litrui darbinio tūrio tenka 103 arklio galios. Tuo tarpu „BMW“ 3.0 litrų motoras išvysto 315 arklio galių ir vienam litrui darbinio tūrio tenka 105 arklio galios.
„Cadillac“ ruošdamasi būsimo kompanijos flagmano debiutui, stengiasi sukelti kuo didesnį šurmulį. Iki šiol girdėjome, jog „Cadillac CT6“ bus vienas lengviausių , pažangiausių ir kokybiškiausių savo segmento atstovų. Tačiau šį kartą „Cadillac“ pristatė visiškai naują benzininį variklį, kuris iš pradžių bus montuojamas tik į „CT6“ modelius.
Tai - 3.0 litrų, 6 cilindrų benzinu varomas motoras su dvejomis turbinomis. Atmosferinio V8 variklio vietą užimsiantis šešių cilindrų motoras išvystys 400 arklio galių ir 543 Nm sukimo momentą.
„Cadillac“ nevynioja žodžių į vatą ir sako, jog tai vienas efektyviausių 6 cilindrų benzininių variklių pasaulyje. Vienam litrui darbinio tūrio tenka 133 arklio galios. Palyginimui : „Audi“ 3 litrų motoras išvysto 310 arklio galių ir vienam litrui darbinio tūrio tenka 103 arklio galios. Tuo tarpu „BMW“ 3.0 litrų motoras išvysto 315 arklio galių ir vienam litrui darbinio tūrio tenka 105 arklio galios.