Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dabartiniai „Cadillac“ kompanijos vadovai ne veltui sakė, jog ruošiasi pristatyti gausybę įvairiausių naujų modelių, kurie padės „Cadillac“ tapti pilnaverčiu „BMW“ ir „Mercedes Benz“ konkurentu. „ATS-V“ kupė yra vienas iš jų.
Sportiškiausia ir galingiausia „ATS“ kupė modelio versija iš esmės yra tiesioginis „Audi RS5“, „BMW M4“ ir „C 63 AMG“ modelių konkurentas. „Cadillac“ inžinieriai žinodami tai, sportiškiausią „ATS“ kupė versiją aprūpino iš anglies pluošto pagamintu splitter'iu, radiatoriaus grotelėmis, didžiulėmis oro paėmimo angomis.
Specialiai šiam modeliui, vėjo tunelyje buvo sukurti slenksčiai, priekinis ir galinis bamperiai ir bagažinės dangtis su nekukliu spoileriu, kuris važiuojant didesniu nei 150 km/val. greičiu sukuria didžiulę prispaudžiamąją jėgą.
O dabar pereikime prie svarbiausio - variklio. „ATS-V“ kupė bus komplektuojamas su 3,6 litro, V6 tipo benzininiu varikliu, kuris išvystys net 450 arklio galių. Galia bus perduodama per šešių bėgių mechaninę arba aštuonių bėgų automatinę transmisijas.
Kaina? Maždaug 250 tūkst. litų.
Dabartiniai „Cadillac“ kompanijos vadovai ne veltui sakė, jog ruošiasi pristatyti gausybę įvairiausių naujų modelių, kurie padės „Cadillac“ tapti pilnaverčiu „BMW“ ir „Mercedes Benz“ konkurentu. „ATS-V“ kupė yra vienas iš jų.
Sportiškiausia ir galingiausia „ATS“ kupė modelio versija iš esmės yra tiesioginis „Audi RS5“, „BMW M4“ ir „C 63 AMG“ modelių konkurentas. „Cadillac“ inžinieriai žinodami tai, sportiškiausią „ATS“ kupė versiją aprūpino iš anglies pluošto pagamintu splitter'iu, radiatoriaus grotelėmis, didžiulėmis oro paėmimo angomis.
Specialiai šiam modeliui, vėjo tunelyje buvo sukurti slenksčiai, priekinis ir galinis bamperiai ir bagažinės dangtis su nekukliu spoileriu, kuris važiuojant didesniu nei 150 km/val. greičiu sukuria didžiulę prispaudžiamąją jėgą.
O dabar pereikime prie svarbiausio - variklio. „ATS-V“ kupė bus komplektuojamas su 3,6 litro, V6 tipo benzininiu varikliu, kuris išvystys net 450 arklio galių. Galia bus perduodama per šešių bėgių mechaninę arba aštuonių bėgų automatinę transmisijas.
Kaina? Maždaug 250 tūkst. litų.