Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Cadillac vis dažniau įvardijamas kaip realus konkurentas didžiajai trijulei iš Vokietijos. Tai nėra tik iš piršto laužtas teiginys, nes naujieji modeliai įvairiuose testuose ne tik prilygsta, bet ir kartais pranoksta.
Tad kaip galvojate, ar Cadillac tikrai praleistų progą ir nenorėtų įgelti savo aršiausiam priešui? Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo užfiksuoti net trys Cadillac CTS-V prototipai, o kartu su jais važinėjo ir BMW M5.
Neoficialūs šaltiniai skelbia, kad sportiškiausia ir galingiausia CTS modelio versija pasirodys jau kitų metų pradžioje. Aštuonių cilindrų širdį turėsiantis modelis bus parduodamas ne tik Šiaurės Amerikoje, bet ir Europoje. Tai bus mažas, bet labai stiprus žingsnis norint įsitvirtinti Europoje.
Cadillac CTS-V naudos tą patį, 6.2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystys maždaug 600 arklio galių. Galia bus perduodama per šešių bėgių mechaninę arba per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę.
Atrodo, kad super sedanų rungtynės dar tik prasideda.
Cadillac vis dažniau įvardijamas kaip realus konkurentas didžiajai trijulei iš Vokietijos. Tai nėra tik iš piršto laužtas teiginys, nes naujieji modeliai įvairiuose testuose ne tik prilygsta, bet ir kartais pranoksta.
Tad kaip galvojate, ar Cadillac tikrai praleistų progą ir nenorėtų įgelti savo aršiausiam priešui? Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo užfiksuoti net trys Cadillac CTS-V prototipai, o kartu su jais važinėjo ir BMW M5.
Neoficialūs šaltiniai skelbia, kad sportiškiausia ir galingiausia CTS modelio versija pasirodys jau kitų metų pradžioje. Aštuonių cilindrų širdį turėsiantis modelis bus parduodamas ne tik Šiaurės Amerikoje, bet ir Europoje. Tai bus mažas, bet labai stiprus žingsnis norint įsitvirtinti Europoje.
Cadillac CTS-V naudos tą patį, 6.2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystys maždaug 600 arklio galių. Galia bus perduodama per šešių bėgių mechaninę arba per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę.
Atrodo, kad super sedanų rungtynės dar tik prasideda.