• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi RS6“, „BMW M5“ ir „Mercedes Benz E63 AMG“ su  nerimu laukia „Cadillac CTS-V“ debiuto, kuris yra numatytas kitų metų sausio pradžioje. Tačiau kodėl daugelio mėgstama trijulė turėtų bijoti „Cadillac CTS-V“? 
Vokiškų automobilių gamintojai turėtų rimtai sunerimti dėl keletos priežasčių, viena iš jų - „CTS-V“ variklio pajėgumas, kuris sieks net 640 arklio galių. Kitais metais debiutuosiantis modelis bus komplektuojamas su 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris iš išvystys 640 arklio galių ir maždaug 800 Nm sukimo momentą.
Palyginimui : „BMW M5“ komplektuojamas su 575 arklio galias išvystančia jėgaine, o „E63 AMG“ gali pasigirti 585 arklio galias išvystančiu motoru. Skirtumas pakankamai didelis, tačiau ar didžiulis amerikietiškas sedanas sugebės susitvarkyti su milžiniška arklių kaimene po kapotu?
Vyriausiasis „Cadillac“ inžinierius Davidas Leone teigia, jog „CTS-V“ bus vienas greičiausių kompanijos modelių. Nors apie sportiškiausią „CTS“ modelio versiją Davidas Leone kalba nenoriai, tačiau jis užtikrina, jog „CTS-V“ valdymo savybės nustebins net patį skeptiškiausią vairuotoją.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji „CTS“ versija bus komplektuojama su galinių arba visų keturių varomųjų ratų pavara.

„Audi RS6“, „BMW M5“ ir „Mercedes Benz E63 AMG“ su  nerimu laukia „Cadillac CTS-V“ debiuto, kuris yra numatytas kitų metų sausio pradžioje. Tačiau kodėl daugelio mėgstama trijulė turėtų bijoti „Cadillac CTS-V“? 
Vokiškų automobilių gamintojai turėtų rimtai sunerimti dėl keletos priežasčių, viena iš jų - „CTS-V“ variklio pajėgumas, kuris sieks net 640 arklio galių. Kitais metais debiutuosiantis modelis bus komplektuojamas su 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris iš išvystys 640 arklio galių ir maždaug 800 Nm sukimo momentą.
Palyginimui : „BMW M5“ komplektuojamas su 575 arklio galias išvystančia jėgaine, o „E63 AMG“ gali pasigirti 585 arklio galias išvystančiu motoru. Skirtumas pakankamai didelis, tačiau ar didžiulis amerikietiškas sedanas sugebės susitvarkyti su milžiniška arklių kaimene po kapotu?
Vyriausiasis „Cadillac“ inžinierius Davidas Leone teigia, jog „CTS-V“ bus vienas greičiausių kompanijos modelių. Nors apie sportiškiausią „CTS“ modelio versiją Davidas Leone kalba nenoriai, tačiau jis užtikrina, jog „CTS-V“ valdymo savybės nustebins net patį skeptiškiausią vairuotoją.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji „CTS“ versija bus komplektuojama su galinių arba visų keturių varomųjų ratų pavara.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų