Tačiau pakeitus variklį darbai tikrai nepasibaigs. Specialistai mažesniam agregatui padidins turbinų slėgį, sumontuos naują aušinimo sistemą, šiek tiek perprogramuos automobilio kompiuterį. Galutinis rezultatas nustebins net ir didžiausią skeptiką - 850 AG ir 1350 NM.
Toks beprotiškas sukimo momentas šį automobilį iki 100 km/val. privers įsibėgėti per 3.1 sekundės, o pasiekti 200 km/val. greitį jam prireiks tik 8.8 sekundės. Deja, bet maksimalus greitis yra ribojamas ties 250 km/val. padala.
Susidomėjote? Tada paruoškite 115.430 eurų.
Jeigu jums standartinis „C63 AMG“ per lėtas, automobilių tobulinimo kompanija „GAD-Motors“ pasiūlys jums išeitį. Sumokėję tam tikrą sumą pinigų, jūsų garaže stovinti „C63 AMG“ per maždaug savaitę pavirs tikru monstrą.
„GAD-Motors“ specialistai 6.2 litro aštuonių cilindrų motorą pakeis į mažesnį 5.5 litro agregatą, kuris šiuo metu montuojamas į „S63 AMG“, „SL 63AMG“ ir „M63 AMG“.
Jeigu jums standartinis „C63 AMG“ per lėtas, automobilių tobulinimo kompanija „GAD-Motors“ pasiūlys jums išeitį. Sumokėję tam tikrą sumą pinigų, jūsų garaže stovinti „C63 AMG“ per maždaug savaitę pavirs tikru monstrą.
„GAD-Motors“ specialistai 6.2 litro aštuonių cilindrų motorą pakeis į mažesnį 5.5 litro agregatą, kuris šiuo metu montuojamas į „S63 AMG“, „SL 63AMG“ ir „M63 AMG“.