Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau.
Informacija bus atnaujinama.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
Atnaujinta: 11:14 val.
Jau visi „Smart-ID“ naudotojai gali naudotis paslaugomis.
„Smart-ID“ veikimas atstatytas 11:00. Paslaugos veikia stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.