Gregas McKeownas metus rinko duomenis iš tūkstančio vadybininkų apie jų patirtis 100 didžiausių pasaulio įmonių.
Jam buvo įdomu sužinoti, ką žmonės daro, kad pasiektų geriausių rezultatų savo darbe. Labiausiai nustebinęs dalykas buvo tas, kad beveik pusė respondentų, kurie daug nepasiekė, darbe buvo malonūs.
Pasak šio technologijų kompaniijų konsultanto, vienas iš ryškiausių pavyzdžių buvo vienas vadovas, kuris savo komandą drąsindavo švelniai, o po keleto sakinių pareikšdavo, kad dabartinė padėtis yra „gana gera“. Autoriaus teigimu, tokie padrąsinimai tikrai neskatina darbuotojų siekti geresnių rezultatų.
Pagrindinės kliūtys, kurias sukuria vadovai, yra tos, kad jie vengia nemalonių pokalbių su darbuotojais. Tokiu atveju pastarieji nežino, kad jų darbe yra trūkumų.
Komentuodmas šį tyrimą Harvardo verslo mokyklos profesorius Michealas Wheeleris priduria, kad nuolatinis kompromiso ieškojimas su pavaldiniais ir net klientais nėra tas dalykas, kuriuo kiekviena kompanija turėtų didžiuotis. Yra du paaiškinimai: arba kompanija renkasi mažiausiai rizikingus sprendimus, arba sutinka su tais sandoriais, kurių vertėtų atsisakyti.
Pasak jo, geriausia tokiu atveju imtis kūribiško požiūrio ir nebijoti sulaukti neigiamo atsako iš verslo partnerių, kadangi tai gal ibūti vienintėlis būdas, kuris derybas ištrauks iš aklavietės.