Šiame sezone „Dream2Drive“ čempionato atranka buvo dar atviresnė: čia nemokamai galėjo dalyvauti ir tie, kurie neturi lenktynių simuliatoriaus ar galingo kompiuterio. „Topo centro“ parduotuvėse, esančiose Vilniaus ir Kauno „Akropoliuose“ buvo pastatyti keli lenktynių simuliatoriai, veikiantys „Playstation“ platformoje. Tuo pačiu paraleliai vyko ir atrankos asmeninių kompiuterių platformoje, kur varžėsi savo simuliatorius turintys arba simuliatorių centruose visoje Lietuvoje apsilankę lenktynininkai.
Demokratiškiausias čempionatas
Pradėkime nuo „Playstation“ platformos, kur naujieji virtualių lenktynių entuziastai iki pat „Topo Centro“ darbo laiko pabaigos „štampavo“ geriausius savo ratų laikus. Iš viso čia suvažiavo net 647 dalyviai. Geriausią laiką paskutinę valandą įvažiavo Patrikas Čepulis, kuris Monzos trasą su galingu „Porsche 911 GT2-TOPO CENTRAS“ automobiliu įveikė per 1:47.910 minutės. Lyderio poziciją jis atėmė iš Astijaus Zuko (1:47.927), kuris liko antroje vietoje. Trečią vietą atrankoje užėmė Raimundas Klevečka (1:47.950). Konkurenciją šioje atrankoje puikiai iliustruoja vienas faktas – TOP32 dalyviai beveik sutilpo į 1 sekundę.
Kalbant apie konkurenciją kitoje asmeninių kompiuterių atrankoje – norint patekti į kitą etapą, čia reikėjo žymiai greitesnio rato įveikimo. Viskas paaiškinama tuo, kad su savo įranga važiuojantys lenktynininkai virtualiose trasose praleidžia daugiau laiko ir tai tikrai nėra pirmi jų kartai prie simuliatoriaus vairo.
Asmeninių kompiuterių įskaitoje savo pranašumą bandė įrodyti 221 dalyvis. Nepralenkiamas čia ir gerokai nuo kitų atsiplėšęs buvo T. Juknevičius su 1:45.822 rezultatu. 2 ir 3 vietas atitinkamai užėmė G. Kareckas (1.46.240) ir D. Knyva (1.46.410). Tiesa, šie lenktynininkai turėjo privilegiją varžytis iki pat liepos 31 dienos vidurnakčio, todėl geriausieji laikai pradėjo kristi paskutinėmis minutėmis. Į kitą etapą pateko 32 greičiausi dalyviai ir visi jie tilpo į 2 sekundes.
Prasideda tikros lenktynės
Kartu su atranka pasibaigė ir lengviausia „Dream2Drive“ čempionato dalis. Atskiruose ketvirtfinaliuose dalyviai pagaliau susitiks akis į akį ir dalyvaus pozicinėse lenktynėse, kur vien greičiausio rato neužteks ir reikės atlikinėti lenkimo bei pozicijos dengimo veiksmus. „Playstation“ platformos dalyviai rugpjūčio 3-4 dienomis susitiks „Topo Centro“ parduotuvėje Vilniaus „Akropolyje“, o tuo tarpu asmeninių kompiuterių dalyviai savo greitį išsiaiškins rugpjūčio 7-8 dienomis prisijungę prie WSS virtualių lenktynių platformos.
Po šio etapo asmeninių kompiuterių įskaitoje į pusfinalį pateks 16, o „Playstation“ – 8 daugiausiai taškų surinkę lenktynininkai. Pusfinaliuose viskas prasidės iš naujo ir dalyviai lenktynes pradės su nuliu taškų. Abejose įskaitose bus po dvi lenktynes, po kurių 3 greičiausi lenktynininkai iš kiekvienos įskaitos pateks į finalą. Čia dėl pagrindinių prizų jie varžysis tarpusavyje.
Finalas persikels į realybę
Finalas rugpjūčio pabaigoje vyks Estijoje „Porsche Ring“ trasoje. Jis bus skirstomas į dvi dalis: realius (RACING) ir virtualius (SIMRACING) važiavimus. Pirmojo važiavimo metu dalyviai turės įrodyti, kad yra pasiruošę savo svajonę perkelti į realybę. Čia jie bandys įvažiuoti greičiausią laiką su sportiniu kartingu ir lenktyniniu automobiliu. Šios finalo dalies nugalėtojas gaus gyvenimą keičiantį prizą – lenktynininko kontraktą „Dream2Drive“ komandoje. Organizatoriai pasirūpins laimėtojo sklandžiu debiutu tikrose lenktynėse: nuo lenktynininko licencijos ir šalmo iki pilno techninio aptarnavimo treniruočių ir lenktynių metu.
Tuo tarpu virtualių finalo lenktynių nugalėtojas laimės kelialapį į automobilių sporto olimpines žaidynes – „FIA Motorsport Games“. Organizatorius pasirūpins lenktynininko kelione ir apgyvendinimu bei Lietuvos rinktinės apranga.
Gyvenimą keičiantis prizas
Kaip jau yra užkoduota „Dream2Drive“ projekto pavadinime – svarbiausias tikslas - paversti talentingų simuliatorių vairuotojų svajonę lenktyniauti tikrose trasose su tikrais lenktyniniais automobiliais. Nuo 2017 metų, kuomet startavo šis čempionatas, Lietuvos žiedinių lenktynių bendruomenę papildė keli visiškai nauji, bet neįtikėtinai konkurencingi lenktynininkai: Martynas Sidunovas, Domantas Ladauskas, Tauras Gudinavičius ir Edvinas Žadeikis. Pirmųjų sezonų metu jie ne tik pelnė pirmus podiumus, bet ir toliau tęsia karjeras kaip lenktynininkai ir sportinio vairavimo treneriai.