Būsimų jaunavedžių vestuvių planavimo elgsenos modelis jau šiek tiek skiriasi nuo praėjusių metų. Socialinių tinklų integracija į mūsų gyvenimą sustiprino informacijos srautą ir dalyvavimo efektą. „Anksčiau kalbėdavome tik apie planavimą, dabar reikia pasakoti ir apie tokius dalykus, kaip informacijos perteklius, kitų nuotakų trigrašis tavo šventės planavime, kaip tinkamai įvertinti informaciją, kurią gauni „Google“ ir supermamų forumą nukonkuravusioje „Facebook“ grupėje „Nuotakų namučiai“. Juk ten pasirodžius vienam neigiamam komentarui apie tam tikrą paslaugų teikėją, prasideda audra ir visi, užsakę to asmens paslaugą, pradeda panikuoti“, − pasakojo seminaro organizatorė Simona Krasauskienė, reguliariai rengianti tokius seminarus.
Jaunavedžiai klausėsi apie per didelius informacijos srautus ir kaip su tuo susitvarkyti, kaip išsirinkti tinkamus paslaugų teikėjus iš minios, kuri „Facebook“ siūlo save ir naudoja kitas rinkodaros priemones, kaip planuoti vestuvių dieną ir vakarą, kaip apskaičiuoti maisto ir desertų kiekį ir kt. Liucina Rimgailė pasakojo, kiek torto ir kitų saldaus stalo gardėsių užsakyti, į ką atkreipti dėmesį, net paminėjo, kad rekomenduoja mamų ir močiučių gardėsių neatmesti, o padaryti atskirą stalą su užrašu„Linkėjimai nuo nuotakos močiutės“ ir pan.
Inga Klimienė išsamiai pristatė vestuvių dienos planą su detalia informacija, kas ir kada turėtų būti, Marijus Olekas papasakojo, kaip planuoti vestuvių dienos vakarą ir rinktis paslaugų teikėjus, o „Inži“ mados namų vadovė Ingrida Rutkauskaitė atsakė į lankytojų klausimus, pristatė naujausias tendencijas: kokias medžiagas rinktis vestuvių suknelei, kokį tiulį ir šilką rinktis, kodėl jį rinktis, kaip derinti nuotakos ir jaunikio įvaizdžius, kiek laiko trunka visas stiliaus kūrimas ir kt.
„Apskritai, didžiausias galvos skausmas mums, kaip rengti tas vestuves, kaip suplanuoti dieną ir vakarą – kas ten turi būti, ko neturi, kaip sutaupyti – nes dabar atrodo, kad viskas kainuoja daug, ir baisu net ko nors panorėti. Baisu net pradėti planuoti, todėl tikiuosi, kad po seminaro bus aiškiau“, – priežastis, dėl kurių atėjo į seminarą, vardijo klausytoja Inga, į seminarą atvykusi net iš Vilniaus.
„Tokį seminarą rengiame iškart spalio mėnesio pradžioje, nes tuo metu padidėja informacijos ieškotojų srautas ir jie būna pasimetę, jiems visko per daug... Norisi, kad vienoje vietoje jie gautų pagrindinę informaciją, nenuskęstų „Google“ jūroje ir patys sukurtų „Pinterest“ vertą nuotrauką, o ne aklai sektų visomis nuotraukomis ir bandytų pakartoti tai, kas jau padaryta. Norisi visus padrąsinti eiti savu keliu. Džiaugiuosi, kad suburti seminaro kalbėtojai jau antrąkart kartu dalijasi savo patirtimi.“ – sakė seminaro organizatorė Simona Krasauskienė.