• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Porsche 911“ yra tiesiog puikus sportiškas kupė. Tokio kalibro automobilių pasaulyje, „911“ iki šiol laikomas universaliausiu ratuočiu šiame pasaulyje. Galbūt todėl šio modelio savininkai yra linkę leistis į įspūdingus žygius, kurie žavi visą entuziastų bendruomenę.


Porsche 911“ yra tiesiog puikus sportiškas kupė. Tokio kalibro automobilių pasaulyje, „911“ iki šiol laikomas universaliausiu ratuočiu šiame pasaulyje. Galbūt todėl šio modelio savininkai yra linkę leistis į įspūdingus žygius, kurie žavi visą entuziastų bendruomenę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šį kartą gausus būrys „Porsche“ gerbėjų, užsimanė pakeliauti po spalvingą Pietų Amerikos žemyną. Ne kaip didžioji dauguma turistų, bet kaip nuotykių ieškotojai, kurie mėgsta nuklysti tai į vieną, tai į kitą pusę, bei negalvoti, jog jų vairuojamas automobilis užstrigs smėlėtoje vietovėje.

REKLAMA

Atsižvelgdami į priešakyje laukiančius nuotykius, visi keliauti užsimanę „Porsche“ entuziastai atliko keletą reikšmingų modifikacijų, kurių dėka visų „911“ modelių kėbulo prošvaisa išaugo. Kaip ir pravažumo galimybės.




Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Šioje kelionėje pagrinde dalyvavo „964“ ir „993“ kartos „Porsche 911“ automobiliai, kurie, kaip ir minėjome anksčiau, buvo specialiai pritaikyti šiai kelionei.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, keli iš jų turėjo patobulintus 6 cilindrų variklius, kurių pajėgumas siekė 400 arklio galių. Be padidintos variklio galios, kelionei paruošti automobiliai taip pat turėjo papildomas kėbulo ir svarbiausių komponentų apsaugas, saugos lankus, didesnę pakabos eigą užtikrinančius amortizatorius.




Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


Porsche entuziastų kelionė po Pietų Ameriką


39 dienas trukusi kelionė prasidėjo Limoje, Peru, o baigėsi Ušuajoje, Argentinoje, piečiausiame žemyno taške. Kelionės metu automobiliai ir jų ekipažai, prie kurių prisijungė pora „Cayenne“ visureigių, pamatė visus Pietų Amerikos stebuklus ir tuo pačiu susidūrė su ganėtinai rimtais išbandymais bekelėje.


Kelionės metu jie aplankė Maču Pikču, Titikakos ežerą, Atakamos dykumą ir didžiausią pasaulyje Ujūnio druskos lygumą.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų