• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1939 metais, Jeanas Bugatti pradėjo vieną sunkiausių savo projektų - „Bugatti Type 64“ kupė. Prancūzas iš viso pagamino tik trijus vienetus, tačiau tik vienas iš šių futuristiškai atrodančių automobilių buvo pabaigtas iki galo. Gaila, tačiau automobilių dizaineris šio projekto nespėjo užbaigti, nes vairuodamas vieną iš „Bugatti“ automobilių jis pateko į avariją, kurioje jis žuvo.
Iki šių dienų išliko tik du „Bugatti Type 64“ egzemplioriai. Vienas egzempliorius šiuo metu stūkso didžiuliame garaže kažkur Europoje, o kitas - šiuo metu priklauso Peteriui Mullinui - automobilių kolekcionieriui, kuris turi didžiausią „Bugatti“ kolekciją.
2002 metais Peteris įsigijo vienintelę pasaulyje „Bugatti Type 64“ važiuoklę, kuri turėjo 3.3 litro, 8 cilindrų variklį. Šią važiuoklę jis demonstravo 2003 metų „Pebble Beach Concours d'Elegance“. renginyje. Vos tik visas dėmesys nuslūgo, jis pradėjo ieškoti pagalbininkų, kurie galėtų padėti užbaigti Jean'o Bugatti pradėtą darbą.

1939 metais, Jeanas Bugatti pradėjo vieną sunkiausių savo projektų - „Bugatti Type 64“ kupė. Prancūzas iš viso pagamino tik trijus vienetus, tačiau tik vienas iš šių futuristiškai atrodančių automobilių buvo pabaigtas iki galo. Gaila, tačiau automobilių dizaineris šio projekto nespėjo užbaigti, nes vairuodamas vieną iš „Bugatti“ automobilių jis pateko į avariją, kurioje jis žuvo.
Iki šių dienų išliko tik du „Bugatti Type 64“ egzemplioriai. Vienas egzempliorius šiuo metu stūkso didžiuliame garaže kažkur Europoje, o kitas - šiuo metu priklauso Peteriui Mullinui - automobilių kolekcionieriui, kuris turi didžiausią „Bugatti“ kolekciją.
2002 metais Peteris įsigijo vienintelę pasaulyje „Bugatti Type 64“ važiuoklę, kuri turėjo 3.3 litro, 8 cilindrų variklį. Šią važiuoklę jis demonstravo 2003 metų „Pebble Beach Concours d'Elegance“. renginyje. Vos tik visas dėmesys nuslūgo, jis pradėjo ieškoti pagalbininkų, kurie galėtų padėti užbaigti Jean'o Bugatti pradėtą darbą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1-1-1-1-1


Užbaigti automobilį, kuris buvo pradėtas kurti 4 dešimtmetyje nėra lengva, tačiau turėdamas tikrus „Type 64“ automobilio brėžinius ir eskizus, jis nusprendė, jog šis automobilis privalo būti užbaigtas. Nepaisant didžiulės projekto sąmatos.
Kadangi dauguma „Bugatti“ automobilių kėbulų buvo pagaminti rankomis, tą pačią užduoti turėjo atlikti ir „Type 64“ automobilį gavę specialistai. Kiekvienas sparnas, durys ir kitos kėbulo detales buvo išmuštos žmonių rankomis. Kiekviena kėbulo detalė buvo pagaminta iš aliuminio. Taip pat kaip ir Jean'as Bugatti norėjo.

REKLAMA

1-1-1


1-11


Pagrindinė užduotis - sukurti automobilio kėbulą vadovaujantis senaisiais metodais. Tai nėra labai lengvas ir labai trumpas procesas, todėl nenuostabu, jog šis projektas iki šiol nėra užbaigtas iki galo.
Didžioji dalis darbų buvo atlikta per maždaug 3 metus. Tačiau norint priversti šį automobilį važiuoti savo eiga ir užregistruoti Jungtinėse Valstijose, prie automobilio dirbantys meistrai turės nueiti labai ilgą distanciją.
Automobilio savininkas teigia, jog šis projektas greičiausiai bus užbaigtas po kokių 10 metų. Tai yra optimistinė prognozė, nes norint automobilį užbaigti tinkamai, reikia labai gerai išstudijuoti Jean'o Bugatti sukurtus brėžinius.

1-1-1-1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų