Užbaigti automobilį, kuris buvo pradėtas kurti 4 dešimtmetyje nėra lengva, tačiau turėdamas tikrus „Type 64“ automobilio brėžinius ir eskizus, jis nusprendė, jog šis automobilis privalo būti užbaigtas. Nepaisant didžiulės projekto sąmatos.
Kadangi dauguma „Bugatti“ automobilių kėbulų buvo pagaminti rankomis, tą pačią užduoti turėjo atlikti ir „Type 64“ automobilį gavę specialistai. Kiekvienas sparnas, durys ir kitos kėbulo detales buvo išmuštos žmonių rankomis. Kiekviena kėbulo detalė buvo pagaminta iš aliuminio. Taip pat kaip ir Jean'as Bugatti norėjo.
Pagrindinė užduotis - sukurti automobilio kėbulą vadovaujantis senaisiais metodais. Tai nėra labai lengvas ir labai trumpas procesas, todėl nenuostabu, jog šis projektas iki šiol nėra užbaigtas iki galo.
Didžioji dalis darbų buvo atlikta per maždaug 3 metus. Tačiau norint priversti šį automobilį važiuoti savo eiga ir užregistruoti Jungtinėse Valstijose, prie automobilio dirbantys meistrai turės nueiti labai ilgą distanciją.
Automobilio savininkas teigia, jog šis projektas greičiausiai bus užbaigtas po kokių 10 metų. Tai yra optimistinė prognozė, nes norint automobilį užbaigti tinkamai, reikia labai gerai išstudijuoti Jean'o Bugatti sukurtus brėžinius.