Kaip bebūtų keista, tačiau „EB110“ buvo pakankamai ilgai ignoruojamas. Kol „Bugatti“ nepradėjo primygtinai kviesti žiniasklaidos atstovų išbandyti „EB110“, daugeliui šis super-automobilis net nebuvo įdomus. Vis gi, greičiausiojo super-automobilio titulas sužavėjo ne vieną automobilių kolekcionierių iš Europos, Šiaurės Amerikos ar Japonijos. „Bugatti“ per pakankamai trumpą laiką pagamino maždaug 140 „EB110“ modelio vienetų. Anuomet tai buvo pakankamai didelius skaičius, kuris padėjo tuometinius markės vadovus galvoti apie naują projektą - pigesnį, tačiau ne ką lėtesnį „EB112“ - ketverių durų prabangų sedaną.
Sukurti naujo „Bugatti“ automobilio dizainą turėjo Giorgetto Giugiaro. Ilgametę patirtį turintis specialistas braižydamas „EB112“ linijas, sėmėsi įkvėpimo tokių modelių kaip „Bugatti Type 55“ ar „Type 101“. Ketvirtame ir septintame dešimtmetyje sukurti automobiliai anuomet buvo dizaino etalonai, todėl nenuostabu, jog Giorgetto Giugiaro kurdamas „EB112“ siekė to paties tikslo.
Techniškai, naujasis „Bugatti“ modelis buvo modernesnis už daugelį kitų. „EB112“ turėjo nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą, „ABS“, dviejų zonų klimato kontrolę, masažuojančias sėdynes. Tuo tarpu priekyje buvo sumontuotas 6.0 litrų, 12 cilindrų benzininis variklis išvystantis 455 arklio galias ir 590 Nm sukimo momentą. Galia buvo perduodama per šešių bėgių mechaninę dėžę.
Galutinis rezultatas - 0 - 100 km/val. per 4.4 sekundės, maksimalus greitis - 320 km/val. Šios charakteristikos leido „EB112“ tapti pačiu greičiausiu sedanu pasaulyje.
Pagal pirminį planą, naujasis „Bugatti“ sedanas į serijinę gamybą turėjo patekti 1996 metais, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom, kai „Bugatti“ vadovai pamatė kiek išlaidų pareikalavo „EB112“ kūrimas. Nors automobilis buvo paruoštas riedėti nuo konvejerio, tačiau net ir išankstiniai užsakymai nepadėjo išgelbėti „Bugatti“. Naujai atgimęs gamintojas sugebėjo pagaminti tik 5 „EB112“ vienetus ir tada paskelbė bankrotą.
1998 metais teises į „Bugatti“ prekinį ženklą įsigijo „VAG“ koncernas, kuris į šios markės atgaivinimą investavo ne vieną milijoną eurų, o investicijos į naujų modelių kūrimą net ir po 17 metų neatsipirko.