„Bugatti“ atsisakė planų gaminti supersedaną „Galibier“. Tai oficialiai patvirtino „Bugatti“ vadovai. Sprendimo motyvas gana paprastas – visi pinigai dabar skiriami „Veyron“ įpėdinio kūrimui (jis turėtų pasirodyti 2016 metais), tad dar vienas brangus automobilis net po „Volkswagen“ sparnu esančiai kompanijai būtų pernelyg didelė finansinė našta.
Koncepcinis sedanas „Bugatti Galibier“ buvo parodytas dar 2010 metų Ženevos automobilių parodoje. Automobilis buvo aprūpintas tokiu pačiu W16 tipo varikliu, kaip ir „Veyron“ automobiliai, tiesa sedane jis buvo deforsuotas iki 800 AG. Teigiama, kad tokio motoro charakteris būtų gerokai patogesnis, be to, jis ilgiau tarnautų. Galios „trūkumą“ superautomobilio kūrėjai sugalvojo kompensuoti... elektros motorais. Automobilio kūrėjai nusprendė neapsiriboti vien tik W16 tipo variklio su keturiomis turbinomis įrengimu, o užsibrėžė sukurti pirmą hibridą šiame automobilių segmente. Na, bet visa tai dabar, panašu, jau yra automobilių istorijos dalis...