• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Porsche“ apie bandymus sukurti visapusiškai elektrinę „911“ modelio versiją kalba nenoriai. Visgi – tai legendinis bendrovės automobilis, kuris iš paskutiniųjų sieks įrodyti, jog vidaus degimo variklis yra pati tinkamiausia opcija.


„Porsche“ apie bandymus sukurti visapusiškai elektrinę „911“ modelio versiją kalba nenoriai. Visgi – tai legendinis bendrovės automobilis, kuris iš paskutiniųjų sieks įrodyti, jog vidaus degimo variklis yra pati tinkamiausia opcija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, kol „Porsche“ planuoja kitų modelių elektrifikaciją, į klasikinių automobilių gerbėjus nusitaikę specialistai iš „Everrati“ pademonstravo projektą, kuris turėtų sulaukti didžiulio pasisekimo.

REKLAMA

Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911

„Everrati“ dirbtuvėse gimė projektas, kurio pagalba dabar britai gali pradėti gaminti „964“ serijos pagrindu elektrinį „Porsche 911“ kabrioletą.


Priklausomai nuo pageidavimų, elektros pavaros galia gali siekti nuo 440 iki 500 arklio galių. Pati pajėgiausia versija „Porsche“ kabrioleto vairuotojams pasiūlyti 500 Nm sukimo momentą bei galimybę, iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

Nepriklausomai nuo elektros variklių galios, kiekvienas egzempliorius bus komplektuojamas su 62 kWh talpos baterija. Pastaroji turės užtektinai „sulčių“, leidžiančių nuvažiuoti maždaug 320 kilometrų iki momento, kai turėsite sustoti išsikrovusias baterijas.


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911

„Everrati“ tikina, jog klasikinio „911“ perdarymas į elektromobilį pareikalavo didesnio susitelkimo į optimalų svorio paskirstymą ir pojūčiams, jog vairuojate klasikinį „Porsche 911“ automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiulis dėmesys taip pat buvo skiriamas klasikinei interjero išvaizdai išlaikyti. Pavyzdžiui, nuotraukose matyti klasikinis „Porsche“ penkių apskritimų prietaisų išdėstymas.


„Šiuo metu elektrinių kabrioletų pirkėjams nelabai yra iš ko rinktis, todėl mes didžiuojamės sukūrę modernų, elektrinį kabrioletą, kuris savo savybėmis pranoksta tai, ką siūlo didieji gamintojai", – sakė „Everrati“ generalinis direktorius Justinas Lunny.

REKLAMA

Bendrovės vadovas, iš tiesų, yra teisus dėl elektrinių kabrioletų trūkumo. Šiuo metu rinkoje yra elektrinis „Fiat 500“ ir „Smarto EQ ForTwo“, tačiau nei vienas iš jų nėra rimta alternatyva „Everrati Porsche“.




Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


Everrati specialistų modifikuotas Porsche 911


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų