Vis dėlto, kol „Porsche“ planuoja kitų modelių elektrifikaciją, į klasikinių automobilių gerbėjus nusitaikę specialistai iš „Everrati“ pademonstravo projektą, kuris turėtų sulaukti didžiulio pasisekimo.
„Everrati“ dirbtuvėse gimė projektas, kurio pagalba dabar britai gali pradėti gaminti „964“ serijos pagrindu elektrinį „Porsche 911“ kabrioletą.
Priklausomai nuo pageidavimų, elektros pavaros galia gali siekti nuo 440 iki 500 arklio galių. Pati pajėgiausia versija „Porsche“ kabrioleto vairuotojams pasiūlyti 500 Nm sukimo momentą bei galimybę, iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes.
Nepriklausomai nuo elektros variklių galios, kiekvienas egzempliorius bus komplektuojamas su 62 kWh talpos baterija. Pastaroji turės užtektinai „sulčių“, leidžiančių nuvažiuoti maždaug 320 kilometrų iki momento, kai turėsite sustoti išsikrovusias baterijas.
„Everrati“ tikina, jog klasikinio „911“ perdarymas į elektromobilį pareikalavo didesnio susitelkimo į optimalų svorio paskirstymą ir pojūčiams, jog vairuojate klasikinį „Porsche 911“ automobilį.
Didžiulis dėmesys taip pat buvo skiriamas klasikinei interjero išvaizdai išlaikyti. Pavyzdžiui, nuotraukose matyti klasikinis „Porsche“ penkių apskritimų prietaisų išdėstymas.
„Šiuo metu elektrinių kabrioletų pirkėjams nelabai yra iš ko rinktis, todėl mes didžiuojamės sukūrę modernų, elektrinį kabrioletą, kuris savo savybėmis pranoksta tai, ką siūlo didieji gamintojai", – sakė „Everrati“ generalinis direktorius Justinas Lunny.
Bendrovės vadovas, iš tiesų, yra teisus dėl elektrinių kabrioletų trūkumo. Šiuo metu rinkoje yra elektrinis „Fiat 500“ ir „Smarto EQ ForTwo“, tačiau nei vienas iš jų nėra rimta alternatyva „Everrati Porsche“.