Pretendentų į nugalėtojų titulą šiemet kaip niekada daug, tačiau net ir nesusitelkus į potencialių lyderių grupelę, dalyvių sąrašą sudaro milžiniškas būrys ambicingų komandų, kurios į „Aurum 1006 km“ lenktynes žiūri kaip į didžiausią metų išbandymą.
Viena iš tokių komandų – naujai susibūrusi „Breitto & Baltic Caps“ ekipa. Tai bus viena iš nedaugelio „Aurum 1006 km“ dalyvių, kurią sudarys tarptautinė lenktynininkų ir inžinierių kompanija.
Automobilį vairuos ne tik lietuviai
Šiemet įvyksiančiose „Aurum 1006 km“ lenktynėse „Breitto & Baltic Caps“ komanda pasikliaus trijų lenktynininkų paslaugomis:
Klaudo Bučinsko, Povilo Gutausko ir Bas Schouten.
Lietuviškąją vėliavą atstovausiantys Klaudas ir Povilas pastaruoju metu lenktynininkų patirtį kaupė skirtingose automobilių sporto disciplinose. Štai, Povilas Gutauskas sportinius kilometrus suko Baltijos šalių žiedinių lenktynių pirmenybėse, o Klaudas Bučinskas į Palangą atvyks dar gyvendamas neseniai pasibaigusių ralio varžybų ritmu.
Vis dėlto, didžiausią intrigą kelia trečiasis „Breitto & Baltic Caps“ komandos lenktynininkas – Bas Schouten. 28-erių metų lenktynininkas iš Nyderlandų profesionaliai lenktyniauja nuo pat 2010 metų, todėl jo sukaupta patirtis ir profesionalumas pravers retkarčiais chaotiškoje „Aurum 1006 km“ lenktynių trasoje.
„Net neabejojame, kad mūsų komandos draugas, Bas Schouten, bus lyderis mūsų komandoje. Jis turi labai daug patirties su šiuo automobiliu, taip pat ir šioje trasoje. Tačiau čia mes kovojame ne tarpusavyje. Turint tokį vairuotoją komandoje, automatiškai pagreitėsime ir mes, gausim gerų patarimų iš jo, kurie mums padės priartėti prie reikalingo tempo lenktynėms“, – komandos draugui komplimentų negailėjo Klaudas Bučinskas.
Dalyvaus su Lietuvoje jau matytu automobiliu
Ilgamečiams „Aurum 1006 km“ varžybų stebėtojams „JR Motorsport“ komandos vardas neturėtų būti labai didelė staigmena. Visgi, „Aurum 1006 km“ varžybose „JR Motorsport“ vardas yra ne tik gerai žinomas, bet ir gerbiamas.
Klaudas Bučinskas pripažįsta, jog galimų partnerių paieškos „Aurum 1006 km“ lenktynėms prasidėjo dar šių metų pradžioje. Tuomet buvo dairomasi į keletą skirtingų pasirinkimų, tačiau galiausiai, tinkamiausio partnerio titulas atiteko didžiulę patirtį šiose varžybose sukaupusiai „JR Motorsport“.
Bendradarbiavimas su šia ekipa lenktynininkams atvėrė prieigą ir prie dar vieno privalumo – konkurencingo automobilio, o tiksliau – „BMW M4 Silhouette“, kurį lenktynininkų trijulė jau spėjo išbandyti Belgijoje vykusiuose bandymuose.
„Tiek man, tiek Povilui, tokio kalibro automobilis bus naujas lenktynėse. Su niekuo nepanašus į tai dar nevažiavome. Tai yra tikras sportinis automobilis ir ypač lengvas, kurio sukibimą su danga ir valdymą, tikriausiai, galima lyginti su formulytėmis“, – atskleidžia Klaudas Bučinskas.
„Didžiausią įspūdį paliko sukibimas bei stabdymas. Automobilis – daug galintis, tad galiu tik pasidžiaugti, jog turėsime papildomų treniruočių, kuriose galėsime pajausti tikrąsias automobilio galimybes. Kita vertus, bus svarbu ir jų neperlipti“, – komandos draugui antrina Povilas Gutauskas.
Komandos tikslas – važiuoti be klaidų
Skirtingai nei kitos žiedinės lenktynės, kuriose pilotams reikia kuo greičiau įveikti specifinį ratų skaičių, „Aurum 1006 km“ pergalę gali nulemti tuzinas skirtingų veiksnių. Įvairūs „Aurum 1006 km“ nugalėtojų pavyzdžiai rodo, jog nugalėtojų taurę galima iškovoti net ir neturint pačios pajėgiausios technikos.
Vis dėlto, „Breitto & Baltic Caps“ komandos atstovas Klaudas Bučinskas būsimo 1006 kilometrų maratono siekius ir galimybes lipti ant podiumo vertina racionaliai.
„Svajoti gali apie daug ką, bet kai nežinai savo greičio šioje trasoje, būtų naivu kažką bandyti spėlioti. Neslėpsiu, komandos noras yra būti labai aukštai, tačiau, kol kas, paliekame šį klausimą atvirą. Tai yra ilgų distancijų lenktynės, kuriose galutinis rezultatas priklauso tikrai ne nuo automobilio ar greičiausio rato įveikimo laiko“, – sako Klaudas Bučinskas.
„Komandos rezultatą nulemia labai daug faktorių: taktiniai vairuotojų keitimai, degalų užpylimas, nepriekaištingas komandos darbas PIT zone ir pan, tačiau pagrindinis mūsų tikslas – važiuoti be klaidų, kad neturėtume papildomų sustojimų aptarnavimo zonoje“, – priduria lenktynininkas.