• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikiniai automobiliai – brangus, tačiau uždegantis pomėgis. Nesvarbu, ar tai pusės amžiaus senumo riedančios skulptūros, ar „youngtimer“ kategorijos atstovai. Tokių automobilių šeimininkai tikina, kad važiuojant klasikiniais automobiliais galima jausti juos kūrusius žmones. Sakoma, kad juose „daugiau žmogaus“. Tačiau galimybė prisiliesti prie automobilių istorijos kainuoja. Tai ne tik pinigai. Tai ir laikas skiriamas tokių automobilių restauracijai ir remontui.

REKLAMA
REKLAMA

Galimybę atsiriekti savo pyrago dalį klasikinių automobilių versle didieji gamintojai pastebėjo jau seniausiai – dauguma automobilių pramonės milžinų turi savo padalinius, kurie užsiima senienų remontu ir restauracija. Štai „Brabus Classic“ sėkmingai dirba jau ne vienus metus. Šį pavasarį šios nedidelės, tačiau garsios vokiečių kompanijos vyrukai pasiūlė dar neregėtą naujovę. „Brabus“ savo dirbtuvėse naujam gyvenimui prikeltus automobilius pardavinės su dvejų metų garantija.

REKLAMA

Tiesa, džiaugtis klasikinio „Brabus“ garantija – malonumas ne iš pigiųjų. „Brabus Classics“ meistrų perrinkti automobiliai kainuoja  nepigiai. Štai tarsi naujas blizgantis „Brabus 190E 2.3-16 Cosworth” vokiečių kompanijos vitrinoje siūlomas už 39 tūkst. ir 900 eurų. Dažnas lietuvaitis panaršęs mobile.de tokį aparatą rastų ir už 5000 eurų. Tačiau nerestauruotą ir be jokių garantijų. Vis dėlto tokių automobilių vertintojai tikrai supras, kad restauracija ir kompanijos kompetencija verta nemenkos pinigų sumos.

Beje, minėtas „Brabus 190E 2.3-16 Cosworth” yra bene žemiškiausias iš „Brabus Classics“ šiuo metu siūlomų automobilių. Tačiau tikri žinovai galimybės prisiliesti prie istorijos pinigais nematuoja. Pasigrožėkite „Brabus Classics“ lobynais.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų