Kiekvienoje „Mercedes Benz“ atstovybėje stovėjęs „C 32 AMG“ buvo komplektuojamas su 3.2 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu. „Brabus“ nenorėdami išpūsti automobilio tobulinimo kaštų, kaip stiprų pamatą naujai širdžiai pasiskolino būtent šio motoro bloką. „Brabus“ inžinieriai padidino variklio tūrį nuo 3.2 iki 3.8 litro, sumontavo specialiai šiam motorui pagamintą alkūninį veleną, stūmoklius, vožtuvus. Taip pat buvo pakeisti įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai, sumontuota našesnė išmetimo sistema, perprogramuotas variklio valdymo kompiuteris.
Šių modifikacijų rezultatas - 300 arklio galių esant 5750 aps/min. ir 395 Nm esant 3950 aps/min. „Brabus“ atstovų teigimu, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.8 sekundės ir pasiekdavo maksimalų, elektronikos ribojamą 262 km/val. greitį.
Vis dėlto, „Brabus C 3.8 S“ nebuvo tas automobilis, kurį kiekvienas automanas būtų galėjęs aukštinti dėl nuostabių valdymo savybių. Net ir „Brabus“ specialistai pripažįsta, jog „C 3.8 S“ yra patogus, greitas, komfortiškas sedanas. Sedanas, kuris mieliau skries 200 km/val. greičiu Vokietijos greitkeliais nei vingiuotais Italijos užmiesčio keliais.
Kaip ir daugelis „Brabus“ sukurtų automobilių, „C 3.8 S“ buvo aprūpintas kokybiškesnėmis interjero apdailos detalėmis, geriausia tuo metu buvusia komforto įranga.
„Brabus C 3.8 S“ buvo ribotos laidos modelis. Vokiečiai iš viso planavo pagaminti 100 šio greito sedano vienetų, tačiau dėl labai mažos paklausos „Brabus“ pagamino tik penkiasdešimt „C 3.8 S“ vienetų.
„Mercedes Benz“ specialistė norėdama užpildyti spragą, tokius pačius pakeitimus atliko C klasės universalui ir C klasės kupė.