Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Standartiniai „Mercedes Benz“ automobiliai ne visuomet sugeba patenkinti tam tikrų pirkėjų poreikių. Vokiečiai atsižvelgdami į tai, mielai pasiūlo pasižvalgyti į „AMG“ ar „Maybach“ modelių pusę. Jeigu net ir tada potencialūs pirkėjai nori pasakyti - „Meh“, jiems lieka tik viena išeitis – paskambinti į „Brabus“ dirbtuves ir ieškoti tinkamo modelio ten.
Įprastai „Brabus“ kompanijos projektai apsiriboja skirtingais „Mercedes Benz“ modeliais. Pavyzdžiui : „C 63 AMG“ ar padidinto pravažumo E klasės universalu. Tuo tarpu šis naujas projektėlis patenka į atskirą kategoriją. Kodėl? Nes tai ne „Mercedes Benz“, o „Maybach“ pagrindu sukurta mašina.
Kiekvieno „Brabus“ projekto vardas yra tarsi užuomina į variklio pajėgumą. „Brabus 700“ arba „Brabus 800“, tad dabar greičiausiai numanote kokį pasiutusių „ponių“ kiekį slepia štai šis „Brabus“ sedanas. Taip, Jūs esate visiškai teisūs – šiame automobilyje slypi 900 arklio galių išvystantis motoras!
Standartinis modelis – „S 600 Maybach“ iš gamyklos išrieda turėdamas 530 arklio galių ir 830 Nm sukimo momentą išvystančią širdį. Tuo tarpu „Brabus“ specialistų dėka to paties motoro pajėgumas išaugo iki 900 arklio galių ir 1500 Nm. 1500 – tai yra dvigubai daugiau negu gali pasiūlyti naujutėlis „Porsche 911 GT2 RS“!
Kaip bebūtų keista, tačiau „Brabus“ specialistai galvodami kaip padailinti „S 600 Maybach“ eksterjero dizainą, nesiėmė drastiškų priemonių. Vietoj to „Brabus“ specialistai pasielgė racionaliai – pridėjo keletą aksesuarų priekyje, pridėjo keletą aksesuarų gale. Puošnūs ratlankiai yra vienintelė detalė, kuri leidžia suprasti, jog tai „Brabus“ specialistų kūrinys. Akivaizdu, jog „Brabus“ puikiai supranta kokiu tikslu buvo sukurta „Maybach“ versija ir kokiems vairuotojams jis patinka.
Tad dabar reikia atsakyti į klausimą - „Kiek šlamančių?“ Pakankamai daug, o tiksliau – 519 000 eurų arba maždaug 300 000 eurų daugiau už standartinį „S 600 Maybach“.
Standartiniai „Mercedes Benz“ automobiliai ne visuomet sugeba patenkinti tam tikrų pirkėjų poreikių. Vokiečiai atsižvelgdami į tai, mielai pasiūlo pasižvalgyti į „AMG“ ar „Maybach“ modelių pusę. Jeigu net ir tada potencialūs pirkėjai nori pasakyti - „Meh“, jiems lieka tik viena išeitis – paskambinti į „Brabus“ dirbtuves ir ieškoti tinkamo modelio ten.
Įprastai „Brabus“ kompanijos projektai apsiriboja skirtingais „Mercedes Benz“ modeliais. Pavyzdžiui : „C 63 AMG“ ar padidinto pravažumo E klasės universalu. Tuo tarpu šis naujas projektėlis patenka į atskirą kategoriją. Kodėl? Nes tai ne „Mercedes Benz“, o „Maybach“ pagrindu sukurta mašina.
Kiekvieno „Brabus“ projekto vardas yra tarsi užuomina į variklio pajėgumą. „Brabus 700“ arba „Brabus 800“, tad dabar greičiausiai numanote kokį pasiutusių „ponių“ kiekį slepia štai šis „Brabus“ sedanas. Taip, Jūs esate visiškai teisūs – šiame automobilyje slypi 900 arklio galių išvystantis motoras!
Standartinis modelis – „S 600 Maybach“ iš gamyklos išrieda turėdamas 530 arklio galių ir 830 Nm sukimo momentą išvystančią širdį. Tuo tarpu „Brabus“ specialistų dėka to paties motoro pajėgumas išaugo iki 900 arklio galių ir 1500 Nm. 1500 – tai yra dvigubai daugiau negu gali pasiūlyti naujutėlis „Porsche 911 GT2 RS“!
Kaip bebūtų keista, tačiau „Brabus“ specialistai galvodami kaip padailinti „S 600 Maybach“ eksterjero dizainą, nesiėmė drastiškų priemonių. Vietoj to „Brabus“ specialistai pasielgė racionaliai – pridėjo keletą aksesuarų priekyje, pridėjo keletą aksesuarų gale. Puošnūs ratlankiai yra vienintelė detalė, kuri leidžia suprasti, jog tai „Brabus“ specialistų kūrinys. Akivaizdu, jog „Brabus“ puikiai supranta kokiu tikslu buvo sukurta „Maybach“ versija ir kokiems vairuotojams jis patinka.
Tad dabar reikia atsakyti į klausimą - „Kiek šlamančių?“ Pakankamai daug, o tiksliau – 519 000 eurų arba maždaug 300 000 eurų daugiau už standartinį „S 600 Maybach“.