Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
G klasės „Mercedes Benz“ yra vienas iš tų tikrųjų visureigių, kuris gali įveikti ne tik kelis tūkstančius asfaltuotų greitkelių, bet ir ne vieną sudėtingą ruožą, kuris nėra pažymėtas žemėlapyje.
Standartiniai G klasės „Mercedes Benz“ modeliai bekelėje yra pakankamai rimti ir universalūs įrankiai, tad dabar pabandykite įsivaizduoti kokio pajėgumo žvėrys yra naujausi „Mercedes Benz“ ir „AMG“ specialistų kūriniai. Tie, kurie pasižymi milžiniška kėbulo prošvaisa, turi keturis arba šešis ratus ir kainuoja šešiaženklę sumą.
Dabar pabandykite įsivaizduoti kaip šešis ratus turintis G klasės „Mercedes Benz“ visureigis atkeliauja į „Brabus“ dirbtuves, kuriose jam suteikiamos papildomos modifikacijos. Jų dėka „Mercedes Benz“ ir „AMG“ inžinierių darbas dabar gali dar smarkiau ir dar dažniau linksmintis smėlio karjeruose. Visai kaip štai šis „Brabus 700 G63 6x6“.
G klasės „Mercedes Benz“ yra vienas iš tų tikrųjų visureigių, kuris gali įveikti ne tik kelis tūkstančius asfaltuotų greitkelių, bet ir ne vieną sudėtingą ruožą, kuris nėra pažymėtas žemėlapyje.
Standartiniai G klasės „Mercedes Benz“ modeliai bekelėje yra pakankamai rimti ir universalūs įrankiai, tad dabar pabandykite įsivaizduoti kokio pajėgumo žvėrys yra naujausi „Mercedes Benz“ ir „AMG“ specialistų kūriniai. Tie, kurie pasižymi milžiniška kėbulo prošvaisa, turi keturis arba šešis ratus ir kainuoja šešiaženklę sumą.
Dabar pabandykite įsivaizduoti kaip šešis ratus turintis G klasės „Mercedes Benz“ visureigis atkeliauja į „Brabus“ dirbtuves, kuriose jam suteikiamos papildomos modifikacijos. Jų dėka „Mercedes Benz“ ir „AMG“ inžinierių darbas dabar gali dar smarkiau ir dar dažniau linksmintis smėlio karjeruose. Visai kaip štai šis „Brabus 700 G63 6x6“.