Ketvirtadienį visame pasaulyje buvo atkimšti pirmieji šių metų derliaus naujojo božolė vyno buteliai. Lietuvoje jo pardavėjus nustebino klientų troškulys.
Kaip rašoma dienraštyje „Lietuvos rytas“, už taurę „Beaujolais Nouveau“ vyno – 7 litai. Už butelį – 40 litų. Taip trečiąjį lapkričio ketvirtadienį jaunojo vyno šventę sutiko kavinė sostinės senamiestyje „Cafe de Paris“.
6 litai už taurę ir 40 litų už butelį – tiek kainuojančiu jaunuoju vynu vaišino ir „Pomodoro“ kavinė.
„Savame kampe“ ketvirtadienį jaunojo vyno taurė kainavo 3 litus, butelis – apie 19 litų.
Gerokai aukštesnėmis – iki 70 litų už butelį – kainomis nauji vyno metai pasitikti „Amatininkų užeigoje“.
Restorane „Terrazza“ pirmąją jaunojo vyno dieną buvo parduota beveik 200 „Beaujolais Nouveau“ butelių. Tai – triskart daugiau nei pernai.
Šiemet ir didieji vyno tiekėjai – bendrovės „Mineraliniai vandenys“, „Bennet Distributors“, ir mažesni (pavyzdžiui, „Liviko“) skaičiuoja gerokai didesnę jaunojo vyno paklausą nei pernai.
„Išpirko viską, kiek turėjome: per dieną – 800 butelių“, – bendrovės „Liviko" pardavimo vadovas Alius Nevinskas gailėjosi, kad božolė neužsakė daugiau.
Jo nuomone, įtakos pardavimo sėkmei šiemet turėjo geras kainos ir vyno kokybės santykis. Vidutinė didmeninė jaunojo vyno kaina buvo 20 litų, įskaitant pridėtinės vertės mokestį.
Specialistai pastebi, kad Lietuvoje smarkiai ūgtelėjo vyno gėrimo kultūra.
Dienraštyje „Lietuvos rytas“ rašoma, kad vyno žinovai šįmet „Beaujolais Nouveau“ vertina 16 balų iš 20.