• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių, dviračių ar paspirtukų nuoma – ne naujiena. Tačiau kai kurios bendrovės klientus vis dar moka nustebinti. 

5

Automobilių, dviračių ar paspirtukų nuoma – ne naujiena. Tačiau kai kurios bendrovės klientus vis dar moka nustebinti. 

REKLAMA

Sostinės gatvėse galima pamatyti ne vieną „Bolt“ bendrovės trumpalaikei nuomai siūlomų elektrinių paspirtukų, dviračių o taip pat ir automobilių.

Tačiau dalis klientų nustebo įsigaliojusiais naujais kainoraščio pokyčiais.

Naujienų portalui tv3.lt laišką parašiusi skaitytoja Rima teigė buvo nustebusi, kai mokėjimo galimybė pagal trukmę esą tiesiog pradingo.

„Vietoje to, kad už paspirtuką sumokėčiau tiek, kiek laiko juo naudojuosi, dabar man siūlo nusipirkti planą. Bet kam man to reikia, jei aš važiuoju itin trumpą atstumą?“ – klausė ji.

Mokėjimai pagal trukmę niekur nedingo

Bendrovės „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Benas Jurlovas sako, kad galimybė mokėti už kelionę elektriniu paspirtuku ar dviračiu pagal jos trukmę niekur nedingo.

REKLAMA
REKLAMA

„Kaip ir anksčiau, naudotojai atsidarę „Bolt“ programėlę gali pasirinkti norimą elektrinį paspirtuką ar dviratį, skenuoti QR kodą ir pradėti kelionę – tokiu būdu kelionės kaina bus apskaičiuojama pagal jos trukmę.

REKLAMA

Vienintelis pokytis, susijęs su el. paspirtukais ir dviračiais, neseniai įvykęs programėlėje, yra tai, kad dabar naudotojams aktyviau siūlome susipažinti su dienos ir savaitės planais – nuo šiol naudotojai atsidarę programėlę mato mygtuką, vedantį į lentelę su dienos ir savaitės planais“, – kalbėjo bendrovės atstovas.

Bendrovės atstovas tikina, kad dėl naujų pokyčių klientai esą gali dar labiau sutaupyti.

„Sprendimas aktyviau siūlyti susipažinti su dienos planais pagrįstas tuo, kad jie yra itin mėgstami vartotojų – mūsų duomenys rodo, kad didžiosios dalies klientų poreikius dienos planai puikiai patenkina.

REKLAMA
REKLAMA

Ypač populiarus planas „Diena“, siūlantis 20 minučių kelionių per 24 val. už 2 eurus. Jį pasirinkę vartotojai už savo keliones sumoka iki 55 proc. mažiau nei įprastai.

Tad, kaip ir anksčiau, elektrinių paspirtukų ir dviračių naudotojai gali rinktis iš dviejų variantų: mokėti už kelionę pagal jos trukmę arba rinktis vieną iš dienos ar savaitės planų“, – komentavo B. Jurlovas.

Vilniuje per mėnesį dingo 80 proc. „Bolt“ šalmų

Per mažiau nei keturias savaites nuo tada, kai Vilniuje prie 600 elektrinių paspirtukų buvo pridėti šalmai, dingo beveik 500 šių saugumo priemonių, skaičiuoja judumo platforma „Bolt“. Įmonė planuoja, kad iki gegužės pabaigos į miestą išriedės dar keli šimtai paspirtukų su šalmais ir tikisi, kad su jais paspirtukų naudotojai elgsis atsakingiau. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, šalmai prie dalies elektrinių „Bolt“ paspirtukų Vilniuje buvo pridėti Seime ėmus svarstyti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, kuriomis norima įvesti privalomą šalmų dėvėjimą mikrojudumo priemonių, pavyzdžiui, elektrinių paspirtukų ir elektrinių dviračių, naudotojams. Šiuo pilotiniu projektu „Bolt“ siekia įvertinti, kaip sektųsi įstatymo pataisų projekte aprašytą įpareigojimą vykdyti ir kaip į jį reaguotų vartotojai. 

REKLAMA

„Pradėdami šią iniciatyvą numatėme, kad tam tikra dalis šalmų gali būti prarasta, tačiau tokio spartaus šalmų dingimo nesitikėjome. Suprantame, kad elektrinio paspirtuko naudotojas kelionės pabaigoje gali netgi tiesiog pamiršti, kad šalmas vis dar yra ant galvos – žinome, kad taip tikrai yra nutikę ir esame dėkingi visiems, kurie sugrįžo prie paspirtuko ir šalmą grąžino. Deja, tai vienetiniai atvejai, o dauguma – 80 proc. šalmų dingo, tikriausiai buvo pamesti ar tiesiog pavogti“, – skaičiavimais dalinasi Benas Jurlovas, „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Lietuvoje.

REKLAMA

Įmonės atstovas sako, kad vartotojai raginami su šalmais elgtis atsakingai: kelionę elektriniu „Bolt“ paspirtuku Vilniuje pradedantys vairuotojai „Bolt“ programėlėje mato raginimą dėvėti šalmą, jei šis yra užkabintas ant paspirtuko, o kelionės pabaigoje gauna priminimą šalmą vėl užkabinti ant paspirtuko, kad juo galėtų pasinaudoti kitas vairuotojas.

„Džiaugiamės, kad per beveik penkerius metus, kiek Vilniuje yra prieinama elektrinių paspirtukų dalijimosi paslauga, ši transporto priemonė tikrai prigijo ir tapo svarbia dažno miestiečio kelionių dalimi. Džiugu ir tai, kad neatsakingo ar piktybiško elgesio su dalijimuisi skirtais paspirtukais atvejų pasitaiko itin retai. Tiesa, įvertinus kelių šimtų šalmų dingimą, akivaizdu, kad dar turime puoselėti abipusės pagarbos ir rūpinimosi nuosavybe, kuria dalijasi daugybė žmonių, supratimą“, – sako B. Jurlovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Bolt“ atstovas priduria, kad nei įmonės klientų aptarnavimo specialistai, nei komanda, kuri rūpinasi saugiu ir tvarkingu el. dviračių ir paspirtukų naudojimu Vilniuje, neaptiko ir neturi žinių apie apgadintus šalmus. 

„Šiuo pilotiniu projektu siekiame suprasti, ar vartotojai būtų linkę dėvėti šalmus ir ar parlamentarų siūlomas reikalavimas galėtų būti įgyvendintas, o tai, kad dingo didelė dalis šalmų, kiek apsunkina mūsų galimybes įvertinti šias tendencijas. Kadangi Vilniuje atsiras dar keli šimtai paspirtukų su šalmais, labai raginame paspirtukų naudotojus ir kitus gyventojus su šiais šalmais elgtis atsakingai“, – sako B. Jurlovas.

Iki gegužės pabaigos Vilniuje dar keli šimtai paspirtukų bus padabinti šalmais. Iš viso šiam pilotiniam projektui skiriamas maždaug tūkstantis šalmų.

„Bolt“ elektrinių paspirtukų dalijimosi paslauga šiuo metu veikia 14-oje miestų, o Vilniuje bei Kaune galima išsinuomoti ir elektrinius dviračius.

kelia kainas, ir sako viskas ok.
kelia kainas, ir sako viskas ok.
senas prekybininku triukas..., tipo siulo geresnes salygas.., salygos aišku geresnes bolt savininkam.., jie daugiau pinigų uždirbs.
Galėtų iš vis jų nebūti, nes mėtosi, kaip šiukšlės jie. Pastatomi vidury tako ir tai daro ne tik klientai, bet ir bolt darbuotojai. Kam toks bardakas mieste reikalingas?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų