Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Tesla“ mėgsta kiekvieną savo automobilio kūrimo ar gamybos proceso naujovę pateikti kaip proveržį visoje automobilių industrijoje. Tačiau ne visi į šio gamintojo pranešimus reaguoja nuosaikiai. Vienas iš jų –
BMW vadovas, kuris naują „Tesla“ gamybos metodiką vadina nesąmone.
„Tesla“ siekdama optimizuoti gamybos pajėgumus, ieško įvairiausių būdų kaip supaprastinti automobilio gamybą. Puikus to pavyzdys – iš „IDRA Group“ įsigyta presavimo mašina, kurią „Tesla“ pavadino „Giga Press“.
Šios presavimo mašinos dėka, automobilių gamintojas sugebės galinį rėmą pagaminti iš vos dviejų-keturių dalių (anksčiau buvo 70). Tačiau tai tik pradžia. Ateityje elektromobilių gamintojas siekia maksimaliai išnaudoti „Giga Press“ ir tokiu būdu optimizuoti gamybą.
Tuo tarpu BMW vadovas Oliveris Zipse šį elektromobilių gamintojo žingsnį vertina labai skeptiškai. Po naujausių ketvirčio rezultatų paskelbimo, Oliveris teigė, jog „
Tesla“ sprendimas naudoti „Giga Press“ nėra nei naujoviškas, nei naudingas.
Pasak BMW vadovo, tokią presavimo mašiną gamintojas galėjo naudoti labai seniai, tačiau po ilgų diskusijų ir kruopščios kaštų analizės buvo nuspręsta, jog ji nėra efektyvi ir nenaudinga. Tiek pačiam gamintojui, tiek vartotojams.
Nors „Giga Press“ leidžia greičiau ir pigiau pagaminti galinį „Tesla“ elektromobilio rėmą, tačiau avarijos atveju, remonto dirbtuvėse taip pat reikėtų keisti visą, vientisą galinį rėmą, kurio kaina tikrai nebus triženklė.
BMW vadovui nepriimtina kryptimi judanti „Tesla“, regis, turi ne vieną pasekėją. Ta pačia kryptimi juda „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“. Kai kurie gamintojai, ko gero, labiau norėtų, jog sudaužytą automobilį utilizuotumėte ir tiesiog įsigytumėte kitą, naują elektromobilį. Atsižvelgiant į labai aiškią „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“ poziciją aplinkosaugos klausimais, toks gamintojų elgesys neturi nieko bendro su noru sumažinti taršą.
Be to, ekspertai priduria, kad dideli lipdiniai ne sulinksta, o įtrūksta. Tai gali dar labiau pakenkti keleivių saugumui. Suprantama, kad visi siekia apginti savo įmonę, tačiau O.Zipse įsitikinęs, kad jo vadovaujama automobilių bendrovė žino daug efektyvesnių būdų, kaip pagaminti automobilio važiuoklę, nenaudojant „Giga Press“ ir nekeliant tiek daug triukšmo kaip „Tesla“.
„Tesla“ mėgsta kiekvieną savo automobilio kūrimo ar gamybos proceso naujovę pateikti kaip proveržį visoje automobilių industrijoje. Tačiau ne visi į šio gamintojo pranešimus reaguoja nuosaikiai. Vienas iš jų –
BMW vadovas, kuris naują „Tesla“ gamybos metodiką vadina nesąmone.
„Tesla“ siekdama optimizuoti gamybos pajėgumus, ieško įvairiausių būdų kaip supaprastinti automobilio gamybą. Puikus to pavyzdys – iš „IDRA Group“ įsigyta presavimo mašina, kurią „Tesla“ pavadino „Giga Press“.
Šios presavimo mašinos dėka, automobilių gamintojas sugebės galinį rėmą pagaminti iš vos dviejų-keturių dalių (anksčiau buvo 70). Tačiau tai tik pradžia. Ateityje elektromobilių gamintojas siekia maksimaliai išnaudoti „Giga Press“ ir tokiu būdu optimizuoti gamybą.
Tuo tarpu BMW vadovas Oliveris Zipse šį elektromobilių gamintojo žingsnį vertina labai skeptiškai. Po naujausių ketvirčio rezultatų paskelbimo, Oliveris teigė, jog „
Tesla“ sprendimas naudoti „Giga Press“ nėra nei naujoviškas, nei naudingas.
Pasak BMW vadovo, tokią presavimo mašiną gamintojas galėjo naudoti labai seniai, tačiau po ilgų diskusijų ir kruopščios kaštų analizės buvo nuspręsta, jog ji nėra efektyvi ir nenaudinga. Tiek pačiam gamintojui, tiek vartotojams.
Nors „Giga Press“ leidžia greičiau ir pigiau pagaminti galinį „Tesla“ elektromobilio rėmą, tačiau avarijos atveju, remonto dirbtuvėse taip pat reikėtų keisti visą, vientisą galinį rėmą, kurio kaina tikrai nebus triženklė.
BMW vadovui nepriimtina kryptimi judanti „Tesla“, regis, turi ne vieną pasekėją. Ta pačia kryptimi juda „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“. Kai kurie gamintojai, ko gero, labiau norėtų, jog sudaužytą automobilį utilizuotumėte ir tiesiog įsigytumėte kitą, naują elektromobilį. Atsižvelgiant į labai aiškią „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“ poziciją aplinkosaugos klausimais, toks gamintojų elgesys neturi nieko bendro su noru sumažinti taršą.
Be to, ekspertai priduria, kad dideli lipdiniai ne sulinksta, o įtrūksta. Tai gali dar labiau pakenkti keleivių saugumui. Suprantama, kad visi siekia apginti savo įmonę, tačiau O.Zipse įsitikinęs, kad jo vadovaujama automobilių bendrovė žino daug efektyvesnių būdų, kaip pagaminti automobilio važiuoklę, nenaudojant „Giga Press“ ir nekeliant tiek daug triukšmo kaip „Tesla“.