Už didžiulių radiatoriaus grotelių slypės 6 cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio benzininis variklis, pajėgsiantis išvystyti 374 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą.
Potencialūs „M340i“ vairuotojai šį sedaną galės įsigyti su galinių arba visų varančiųjų ratų pavara. Nepriklausomai nuo to, kurią versiją pasirinksite, automobilis iš gamyklos išriedės turėdamas 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Automatinė transmisija bus vienintelis pasirinkimas.
Suporavus automobilį su „xDrive“ pavara ir įjungus „Sport+“ režimą, vokiškas sedanas iki 100 km/val. įsibėgės per 4,4 sekundės ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį. Be to, išmetimo sistemoje atsidarę vožtuvai visiems aplinkiniams primins, jog vairuojate ne eilinį „BMW“ sedaną.
Palyginus su prieš tai gamintu modeliu, naujoji 3 serija bus truputėlį didesnė, bet tuo pačiu pasižymės gerokai standesne struktūra.
Pasak „BMW“ kompanijos atstovų, naujos kartos „M340i“ turėtų nustebinti net ir „M3“ vairuotojus, kurie šį sedaną liaupsina dėl pagirtinų valdymo savybių.
Puikų automobilio elgesį kelyje turėtų užtikrinti elektronikos kontroliuojami amortizatoriai, kurių darbo parametrai keičiasi individualiai. Jeigu kairieji ratai važiuos lygia kelio danga, o dešinės pusės – grublėta, būtent šios pusės amortizatoriai bandys nuslopinti įvairiausias vibracijas ir nelygumus.
Naujoji versija Jungtinėse Valstijose pasirodys sekančių metų liepą. Tuo tarpu europiečiai šį modelį galės užsisakyti gerokai anksčiau.
Numatoma kaina – maždaug 60 000 eurų.