Anot pranešimo, nuo sausio 1-osios naujasis pardavimų modelis bus pradėtas taikyti „Mini“ markės automobiliams Lenkijoje, Švedijoje ir Italijoje. Ši praktika palaipsniui plis kitur Europoje, o nuo 2026-ųjų ji turėtų pradėta taikyti ir BMW prekės ženklui.
Bendrovė pažymi, jog visi nauji BMW ir „Mini“, taip pat „beveik nauji“ grupės automobiliai Europoje bus parduodami pagal vadinamąjį „agentų“ modelį, kai automobilių salonai liks klientų kontaktiniais asmenimis ir gaus fiksuotus komisinius už kiekvieną parduotą automobilį.
„Naujasis pardavimų modelis bus naudingas ir klientams, ir mažmeninės prekybos partneriams, ir pačiai gamintojai. Standartizuotos tų pačių automobilių modelių kainos toje pačioje šalyje užtikrins jų skaidrumą“, – nurodoma pranešime.
Tiesioginio pardavimo vartotojui modelį taiko JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“.