Kaip ir kiti „BMW M“ padalinio automobiliai, taip ir „X1 M35i xDrive“ sieks išsiskirti nepaprasta dinamika, veržlumu ir tiksliu valdymu – savybėmis, kuriomis BMW siekia pranokti kiekvieną konkurentą.
Europoje naujasis modelis bus parduodamas nuo 2023 m. lapkričio mėn. „BMW X1“ modelių gamos flagmanas bus gaminamas „BMW Group“ gamykloje Regensburge, kartu su kitomis „BMW X1“ versijomis, įskaitant visiškai elektrinį „BMW iX1“.
Išmanus keturių cilindrų variklis
Pajėgiausias naujausios modulinės variklių kartos agregatas, BMW teigimu, naujam modeliui suteikia užburiančias eksploatacines savybes, mat jame pritaikytos įvairios naujovės išskiria jį iš ankstesnės kartos variklių.
Naujovių sąraše – Millerio ciklo pritaikymas, patobulintas įsiurbimo kolektorius ir degimo kamera. Taip pat pakeisti skirstomojo veleno, įpurkšimo, uždegimo sistemos ir išmetamųjų dujų srauto nukreipimo parametrai.
Pajėgiausias keturių cilindrų benzininio agregato variantas iš naujausios modulinės variklių kartos suteikia žalios galios, kurią naujasis BMW X1 M35i xDrive paverčia užburiančiomis eksploatacinėmis savybėmis. Įvairios naujovės išskiria šiuos naujuosius variklius iš ankstesnės kartos variklių. Tarp jų - Millerio ciklo pritaikymas, patobulintos įsiurbimo angos ir degimo kameros, taip pat pakeisti skirstomojo veleno laiko nustatymo, įpurškimo, uždegimo sistemos ir išmetamųjų dujų srauto nukreipimo parametrai.
Naujasis variklis taip pat turi tik „BMW M“ padalinio automobiliams būdingų variklio ypatumų. Pavyzdžiui, itin tvirta alkūninio veleno pavara, optimizuota stūmoklių aprūpinimo alyva sistema su papildomai aušinimo kanalais. Be to, pagrindinių guolių korpusai ir dangteliai buvo perkelti iš 6 cilindrų variklio.
Galimas tik su automatine pavarų dėže
„BMW X1 M35i xDrive“ montuojama septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė, kuri išsiskirs itin efektyviu ir, netgi, aštriu pavarų perjungimu. Ant vairo esančiomis pavarų perjungimo mentelėmis kiekvienas vairuotojas galės diktuoti savo tempą, nesibaiminant, jog į vairavimo procesą įsitrauks kompiuterinės sistemos.
Papildomai galima naudotis „M Sport Boost“ funkcija, skirta ypač netikėtiems adrenalino pliūpsniams. Ilgiau nei sekundę nuspaudus kairėje esančią pavarų perjungimo mentelę, transmisija, važiuoklė ir variklis perjungiami į pačius sportiškiausius nustatymus.
Automobilis taip pat naudos išmanią „xDrive“ visų varančiųjų ratų pavarą. „BMW M“ inžinieriai tikina, jog ši sistema padeda užtikrinti, jog varomoji galia tarp priekinių ir galinių ratų būtų paskirstyta optimaliausiai.
Visų varančiųjų ratų sistemai padeda mechaninis riboto praslydimo diferencialas, kuris yra integruotas į septynių laipsnių „Steptronic“ pavarų dėžę. Jis padidina sukibimą su slidesniu paviršiumi ar nepalankiomis oro sąlygomis, kartu padidindamas manevringumą ir valdymo dinamiką, kai reikia greitai įveikti posūkius.
Pirmasis modelis su „M Compound“ stabdžių sistema
„BMW X1 M35i xDrive“ yra pirmasis „BMW M“ padalinio modelis, kuriame galima sumontuoti „BMW M Compound“ stabdžių sistemą.
Ją sudaro fiksuotos, keturių stūmoklių apkabos su 385 mm stabdžių diskais priekyje ir slankiojančios, vieno stūmoklio galinės apkabos su 330 mm skersmens stabdžių diskais.
Lyginant su įprastinėmis stabdžių sistemomis, buvo sumažintas svoris, o neatremiamoji masė yra gerokai mažesnė.