Šanchajaus automobilių parodoje debiutavo dar koncepcinis „BMW M5 Concept“, o dabar jau pranešama, kad serijinis „M5“ debiutuos rudeninėje Frankfurto automobilių parodoje. Artėjant debiutui atskleidžiama vis daugiau įdomių detalių.
Bavarai patvirtino, kad tarp „BMW M5“ modifikacijų bus ir versija su visų ratų pavara. „BMW“ modelių gamoje visuomet buvo modifikacijų su visų ratų pavara, tačiau tai pirmas kartas šios kompanijos istorijoje, kai tokio tipo transmisija bus montuojama į ekstremaliausią „M5“.
Kuriant ultimatyvias galingiausias versijas bavarai apsiribodavo tik galinių ratų pavara. Tai buvo ir firmos filosofija, ir atsiribojimas nuo ultimatyvių japoniškų konkurentų.
Automobilis bus aprūpintas 4,4 litro darbo tūrio 555 a.g. ir 680 Nm V8 tipo varikliu su dviem turbinomis. Tokio tipo varikliai naudojami galinguose „BMW X5M“ ir „BMW X6M“. Sukimo momentas ratams perduodamas per septynių pavarų robotizuotą pavarų dėžę su dviem sankabomis. Automobilio valdymo charakteristikas užtikrinti padės elektronikos valdomi amortizatoriai su trimis darbo rėžimais ir „gudrus“ diferencialas „Active M Differential“.